BB KREMA - SKIN 79 INTENSE CLASSIC BALM


Nedavno sam na TV-u naletila na reklamu o Garnierovoj BB kremi i odmah odjurila do DM-a vidjeti o čemu se radi, ali sam se razočarana vratila doma. Naime, DM drži samo jednu nijanu BB kreme koja meni nikako nije odgovarala. 

Nedugo nakon toga, na Šminkerici sam pročitala post o BB kremama pa sam se ja odlučilanaručiti jednu. Užasno me zanimalo može li ona stvarno zamijeniti tekući puder koji godinama već koristim kao podlogu. Iskreno, bila sam jako skeptična i mislila sam da će to opet bit samo jedna od tonizirajućih kremica kojima je prekrivanje ravno nuli.Ovako, za one koji ne znaju, BB je skraćenica za Blemish Balm. Zamjena za tekuće pudere koja istovremeno prekriva nesavršenosti, njeguje kožu, hidratizira i štiti od UV zraka. Isto tako sadrži sastojke koji izbjeljuju flekice i usporavaju starenje kože. Znači optimalna njega kože lica.  Zvuči obećavajuće! :) 


Variola Vera  nam je u svom postu predstavila 6 različitih BB krema, od kojih sam se ja odličila za SKIN 79 predpostavljajući da će mi ona najviše odgovarat. 
SKIN 79 BB KREMA dolazi u pakiranju od 43.5g u tubici, tako da je vrlo jednostavna za nanošenje.

Prvo nanošenje za lice, nije me u startu oduševilo jer sam mislila da mi ta neutralna boja nikako neće odgovarat, ali eto, dala sam joj šansu i nanijela na cijelo lice razmazujući prstima.
Bila sam jako skeptična što se nijanse tiče, ali nevjerojatno je to koliko se ona prilagodi vašem tenu i podtonu kože. Bila sam u šoku.  Također, što se prekrivanja tiče, nisam imala baš neka očekivanja, ali mislim da se krema može mjeriti s podlogama srednjeg do potpunog intenziteta prekrivanja. 

S obzirom da je koristim tek kratko vrijeme, ne mogu reći da li mi se ten poptavio, ali sam uvjerena da hoće.   Nakon nanošenja BB kreme, imam osjećaj kao da sam se namazala samo običnom hidratizirajućom kremom. Koža diše i naprosto se osjeća ta svježina.
Potrudila sam se uslikat kritična mjesta na svom licu prije i poslije nanošenja kreme.


Odlučila sam izbaciti tekući puder iz svoje svakodnevne rutine i zamijenit ga BB kremom.
Mogu reći da joj je postojanost jako dobra jer je ja imam dobri dio dana i dalje mi daje taj zdravi izgled kože +  koža mi se ne masti kao obično, iako sam preko pudera uvijek stavljala i onaj u kamenu što me dodatno "zažbukalo", a kod kreme mi to nije potrebno.


Ima li koja od vas iskustva s BB kremama ili ne vjerujete u njihovo djelovanje kao i ja do nedavno? :)

Primjedbe

  1. Ovo je definitivno najbolje BB krema koju sam ja isprobala, ali kako imam masnu kožu meni osobno odgovara samo zimi tj kad je hladnije dok se u ljeti samo "rastopi" na licu i bude preteška kao da imam masku! Apsolutno odličan izbor!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a što koristiš ljeti? Neku drugu BB kremu ili ipak tekući puder?

      Izbriši
    2. Isključivo lagani tekući puder i to za "posebne prilike", znači baš ako moram jer premasna mi je koža i doslovce se krene sve topiti. Za alternativu mi je baza, korektor prema potrebi i IZVRSTAN transparentni puder u prahu ;) .

      Izbriši
  2. Joj, blago ti se! ja imam dosta nečisto lice, tako da si i nisam baš neka bez pudera ili sada BB kreme :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo moram komentirati: kakvo necisto lice - pa daj si pogedaj kako ti je koza krasna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj ma nije.. ovo sam možda ulovila malo bolji dan..ali dosta mi je nečisto + najveći problem je to što ja to nemrem gledat i onda noktima napravim još 10x veće zlo :/

      Izbriši
  4. ja si isto eć neko vrijeme mislim probati BB kremu...mislim da definitivno budem. gdje si ovu kupila i koliko si je platila? thnx

    OdgovoriIzbriši
  5. kad sam komentar objavila skužila sam kako sam blesavo složila rečenicu..lol..:P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Ja sam ti ovu svoju naručila preko ebaya, jer sam čitala da tako većina cura.. pa ako si za interesirana za ovu baš, mogu ti dat link jer je moja jako brzo stigla... a kaj se cijene tiče - 70ak kn.

      Izbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol