PICK OF THE MONTH - Essence Liquid Eyeliner (Waterproof)

Na svojoj fb stranici, najavila sam post o jednom proizvodu koji me potpuno oduševio!
Nazvala sam ga Pick of the month, i od sada ću se uvijek truditi izabrat po jedan favorit iz proteklog mjeseca. Lajkate ideju? :)
Ovoga puta izbor mi nije bio nikakav problem jer me ovaj proizvod totalno bacio na guzu. :)
Već dugo sam vjerna Essence tuševima i stvarno su mi odlični. Odlična pigmentiranost i jednostavno nanošenje, a i dugotrajnost im je uvijek bila dobra.
Nedavno sam u Kozmu potražila novi primjerak tuša koji sam do tad koristila, a to je Essence sun club 100% splash-proof i tada uočila ovaj novi. Volim te flomičaste tuševe, a ovaj sam koristila jako dugo.
Dugotrajnost mu je stvarno ok, jedino mi se znao razmazati u unutarnjim kutevima oka, ali bila sam stvarno zadovoljna.
Probala sam dosada svakakve tuševe. Velike sam nade polagala u hvaljeni Eveline celebrities tuš s kojim nikako nisam mogla izaći na kraj. Definitivno mi je prerijedak, kapav i nedovoljno pigmentiran. Ne volim kada tuš moram podebljavati i čekati da se posuši, a i najveću borbu vodila sam s kistom. Ne volim te dlakičaste tuševe jer zahtjevaju puno veću preciznost, a i najveći problem mi je to što imam prirodno jako uvinute trepavice i gotovo uvijek tim kistom zapnem za njih pri nanošenju tuša i onda zeznem sve. :D Vjerovatno je i stvar navike, ali ja se ne želim potruditi priviknuti jer se savršeno dobro slažem s debljim kistićima na foru flomića/spužvice.
 

Moj novi najbolji tuš na svijetu (haha) je Essence Liquid Eyeliner - Waterproof.


Ljubav na prvu liniju :)
Savršena pigmentacija, ne prerijetka tekstura i brzo sušenje. Jako, jako dugotrajan i ono što me oduševilo je činjenica da mi na kraju dana izgleda kao da sam ga tek nanijela. Čak se ni na unutranjem kutu oka ne izbriše niti razmaže, a to mi se do sada događalo sa svakim tušem. 
Ovo je novi dizajn četkice koja je savršena za precizno nanošenje jer ide u špic. Dovoljna je jedna linija tušem, koju nije potrebno podebljavati i nemate brige cijeli dan. Super stvar je što, ako fulate pri nanošenju, lako se briše i popravlja sve dok se potpuno ne osuši. Još jedna novost - ima super mat finiš!


Svakome bih preporučila ovaj tuš, osobito djevojkama kojima se tuš često preslika i onima koje imaju spuštenije kapke jer je jako brzo suši.
Nadam se da ovaj tuš neće tako brzo iz prodaje, a ako hoće, molim obavijest kako bih se na vrijeme opskrbila zalihama. :)

Moja ocjena: 5/5
*preporučena cijena: 22,90 kn

Jeste li isprobale ovaj tuš? Koji je tuš vaš favorit?

xoxo, Beautylicious.

Primjedbe

  1. Meni je baš super Eveline tuš, ja se pak ne mogu snaći s ovakvim aplikatorima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. valjda stvar navike. :) ja se ne mogu priviknuti na eveline.

      Izbriši
  2. Uuuuuu, hitam po njega jer imam spuštene kapke i svi mi se tuševi preslikaju na kapak :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Obozavam Evelin tus. Jako mi je pigmentovan nikada nisam nista morla da podebljavam, a iako je aplikator dlakav sve dlake stoje na msetu i tanak je i jako precizan. Imala sam taj Essence tus koji je na prvoj slici i isto mi je bio odlican, Precizan pigmentovan i nije se razmazivao. Mozda je vreme da probam i taj sa poslednje slike :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Nažalost većina tuševa mi se preslika nakon sat vremena pa to izgleda grozno, nadam se da to s ovim nije slučaj :) .baš sam u potrazi za novim, polažem nade u ovaj ahah :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Moj najdrazi tus vec 3 godine, samo ja koristim verziju sa aplikatorom sa dlacicama, savrsenstvo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam taj tuš, međutim ja to ne znamnanositi pa ga rijetko koristim:D

    OdgovoriIzbriši
  7. Već sam čula pohvale za ovaj tuš, tako da je tvoja recenzija samo potvrdila moju odluku da kupim čim prije, možda još danas :) Hvala na preporuci :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. molim..baš mi je drago.. ako se sjetiš, javi kakav ti je :D

      Izbriši
  8. Mislim da ću si ga i ja morati nabaviti, posebno za ovo "suzno" razdoblje :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hello I'am Chris
    This is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    World-Directory 188 countries in the world! and thousands of blogs
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    PLEASE IMPERATIVE !
    Registration for the "Directory" blog, are free.
    We only ask you to follow the blog. Thank you for your understanding

    OdgovoriIzbriši
  10. i meni je veline prerijedak,kist isto mekaniji.. probala i od tada stoji i čeka da ga ponovo uzmem i počmem raditi sa njim. bar da ga potrošim a da znam da nisam bezveze dala novce i makar da uhvatim ruku za izvlačenje linija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jasam mu prvi put našla namjenu..koristila sam ga za šminkanje za Halloween jer je vrlo precizan :D

      Izbriši
  11. Kako je prekrasan ovaj mat finish!! :O

    OdgovoriIzbriši
  12. Imam ovakav Essence tus, ali moj ima cetkicu od dlaka :D Bas lepu i zgodnu za koriscenje, precizan je, sve ostale karakteristike su iste, samo eto sto nije sundjerast nego dlakav ?! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da,da..vidjela sam i tu verziju, ali sam ja navikla na ove spužvice. :)

      Izbriši
  13. ovaj tuš sam počela koristiti prije nešto više od 2 godine, i od tad se ne odvajam od njega. za cijenu od 22,90kn je nešto najbolje na tržištu. tubica mi zna trajati i po 4-5 mjeseci iako nanosim tuš svaki dan. jedan potez i gotovo. posebice sam oduševljena subotom, jer nakon višesatnog izlaska, plesa, kada se sve razmaže i otopi on je i dalje postojan. čudo :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol

Akne! La Roche-Posay Effaclar