Keune Satin Oil care line

Dok sam na balkonu upijala posljednje zrake toplog sunca i ispijala prvu kavu, iznenadio me poštar s paketićem u kojem se našla nova Keune Satin Oil linija namijenjena obnovi suhe i beživotne kose. Odmah sam pomislila kako je jesen idealno vrijeme za dodatni dašak njege nakon izlaganja suncu i soli te vrućinama.


Jako sam se veselila isprobavanju ove linije jer znam za kvalitetu Keune proizvoda koje mnoge kolegice hvale na svojim blogovima. Moram priznati da prirodno imam dosta kvalitetnu i jaku kosu koja vrlo dobro podnosi moje bojanje svakih cca 5 tjedana te s obzirom da sam svoju dugu kosu odrezala do iznad ramena, ona doista nema nekih vidljivih oštećenja.
Obično ne koristim neke posebne šampone te se tu držim jednostavnosti pa već godinama koristim šampon od koprive.
S obzirom da me ova Satin oil linija jako zanimala, odlučila sam privremeno ostaviti svoj dosadašnji šampon po strani i koristiti isključivo ovu liniju.




Pri prvom pranju primjetila sam da je kosa, već i nakon korištenja samo šampona, vrlo glatka i da voda doslovno klizi s nje. S obzirom da sam uz šampon dobila i masku, nju sam nanijela na ručnikom prosušenu kosu i ostavila da djeluje neko vrijeme.
Mali savjet je da maske uvijek ostavljate što duže na vašoj kosi. Ne vjerujte natpisima 2-3 minute. Ako imate vremena, ostavite je koliko god možete. Ja nekada masku držim i po sat vremena ili i više. Možete je čak omotati prozirnom folijom za bolji učinak. Vjerujte mi, primjetit ćete razliku.
Nakon ispiranja maske kosa je još mekša i češljanje obavljam vrlo lako, iako smatram da mokru kosu nije potrebno češljati jer na taj način ona puca.
Sušenje kose mi je također pojednostavljeno jer je ona toliko nahranjena i mekana da feniranje nije potrebno. Pročešljam je svojim Tangle Teezerom i to je sve. Kosa je doista mekana i djeluje ispeglano.
Zaboravila sam vam spomenuti miris, koji mi se jako jako sviđa. Baš taj neki fini uljni miris, no ne prejak.
S obzirom da mi se kosa ima tendenciju lako mastiti, odlučila sam ovu njegu ubaciti povremeno kako mi se kosa nebi mastila previše, ali i kako se nebi navikla na ove proizvode. Povremeno je potrebno promijeniti šampone i regeneratore koje koristite baš iz toga razloga.


Šampon se nalazi u vrlo neobičnoj plastičnoj ambalaži od 250 ml, a maska u klasičnoj maska/krema ambalaži od 200 ml za koju ćete izdvojiti 109,00 kn, odnosno 59,90 kn za šampon.

Moja ocjena: 5/5
Jeste li isprobali novu Satin Oil liniju?
Koji je vaš najdraži Keune proizvod?
Pišite mi.

xoxo, Beautylicious.

*pr proizvod.

Primjedbe

  1. Posjetite nas blog novi smo >>>https://wearemakeupqueens.blogspot.com/<<<

    OdgovoriIzbriši
  2. Svaki put kada vidim na policama ovo okruglo Kuene pakovanje, uvijek mi upadne u oko jer je stvarno neobično ali nikada nisam probala ništa iz njhove linije... Čula sam i da su neke njihove ampule za suhu kosu mrak, ali nikako da ih uzmem, morati ću se uskoro baciti u trošak ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj i ja sam čula da su ampule čudo. Mislim da ću ih isprobati sada nakon ove recenzije.

      Izbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol