Nature's Bounty - Super Skin, Hair & Nails

Ukoliko me pratite na instagramu, već ste vidjeli da sam spominjala Nature's Bounty dodatak prehrani koji sam nedavno počela koristiti te sam vas iz toga razloga htjela upoznati sa brandom, te podijeliti s vama čemu služi i zašto sam ga počela piti.



Da li ste čuli već za Nature's Bounty? Ukoliko niste, vjerujem da će vas ovo zanimati. :)

Nature’s Bounty vodeći je svjetski brand dodataka prehrani već 40 godina. Zauzeo je i ponosno drži 1 mjesto na američkom tržištu dodataka prehrani za kosu, kožu i nokte što zaista nije lako, no Nature’s Bounty je godinama broj jedan u toj kategoriji. Brine o svojim korisnicima na jedinstven način, pruža im vrhunsku kvalitetu, prave formule, strogu kontrolu kvalitete i bira sastojke provjerenih dobavljača. 
Ovaj jedinstveni proizvod dostupan je konačno i Hrvaticama koje žele na mudar način voditi brigu osvojoj kosi, koži i noktima. Tajna je u uravnoteženoj i snažnoj formuli, obogaćenoj visokovrijednim proteinima, vitaminima i mineralima koji pomažu održavanju zdrave kože, kose i noktiju te pruža zaštitu od štetnih vanjskih utjecaja. 



S obzirom da sam već dugo u potrazi za ovakim dodatkom prehrani, bila sam jako sretna kada sam čula da Nature's Bounty stiže i kod nas. Prateći strane blogove i stranice, primjetila sam da je ovaj brand vrlo hvaljen i poznat, ali s obzirom da kod nas nije bio dostupan, uvijek sam tražila neku alternativu. Iako nisam osoba koja prvom prilikom poseže za tabletom i zaista izbjegavam sve lijekove koliko god mogu, svjesna sam užurbanog načina života koji svi vodimo i, koliko god se trudila jesti zdravo i raznovrsno, mislim da svome tijelu ne možemo priuštiti dovoljno svega što mu treba kako bi nam ono dalo 100% sebe. 
Primjetila sam da mi je koža strašno suha ukoliko je svakodnevno ne mažem i njegujem, nokti mi pucaju, a kosu stalno tretiram raznim maskama kako bi joj pružila koliko mogu. 
Sve što sam navela vanjska je njega kojom pokušavam popraviti ono što nedostaje unutra, no nakon što sam čula da je Nature's Bounty stigao i kod nas, odmah sam ga odlučila isprobati. 
S obzirom da sam ovaj dodatak prehrani počela uzimati tek nedavno, ne mogu vam još reći svoje dojmove, no vjerujem da može biti samo bolje i da ću promjene uskoro i primjetiti. 




Kupnjom Super Skin, Hair & Nails formule dobit ćete dvomjesečnu dozu vitamina i minerala koji su vam potrebni ukoliko ste primjetile da vam kosa postaje krhka i gubi sjaj, koža smanjuje svoju elastičnost i vitalnost, a nokti pucaju i listaju. 
Cijena za 60 tableta je 129kn te do kraja ovog mjeseca traje akcija od 10% u odabranim ljekarnama. 
Primjena je vrlo jednostavna - 1 tableta dnevno nakon obroka, a pogodne su i za vegeterijance.

Kako uvijek mislim da svoje fanove, tako i sada imam iznenađenje za vas na svojoj facebook stranici. :* Prijavite se na darivanje i osvojite svoju dvomjesečnu dozu Super Skin, Hair & Nails formule! 

Jeste li čule za Nature's Bounty?
Što mislite o dodacima prehrani?

xoxo, Beautylicious.

Primjedbe

  1. Super darivanje ♡
    Bas bi mi dobro doslo s obzirom da mi je nakon poroda kosa u katastrofalnom stanju.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super darivanje ♡
    Bas bi mi dobro doslo s obzirom da mi je nakon poroda kosa u katastrofalnom stanju.

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno darivanje, ovako nešto dobro, uvijek dobro došlo!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna nagrada :) bas bi mi dobro dosla

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš bi voljela isprobati,dosad nisam koristila dodatke prehrani,ali s obzirom da su ovi namijenjeni koži i kosi bili bi korisni.Ošišana sam na skroz kratko,ali me muči ispadanje kose i suha koža,perutanje i zatezanje dovodi do opsesije za korisnim mazalicama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako se prijavi na darivanje, ako već nisi! ;)

      Izbriši
    2. :) Držim si ja fige..ipak nas je puno, imat će random.org posla

      Izbriši
  6. super darivanje,spas za moju kosu i suhu perutavu kožu

    OdgovoriIzbriši
  7. Probala sam različite dodatke, ali nisu baš imali učinka kod mene, tako da bih baš voljela probati ove. Kosa mi je ok, ali zato nokti... Na desnoj ruci su koma jer sam dešnjakinja i sve radim s desnom rukom. Mažem ih i Eveline lakom, no i on mi slabo pomaže... Ja bih voljela imati lijepe nokte, ne moraju biti strašno dugački samo da se ne listaju :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol