BÔCASSY GEL-CREME HYDRATANT

U posljednjoj Ordinacija.hr kutijici iznenađenja našlo se puno toga lijepoga, no danas ću vam pričati malo o kremici koja je vrlo brzo dobila svu moju pozornost. 


Riječ je o Bôcassy Hidratantnoj Gel-kremi koju sam počela koristiti vrlo brzo i sada je koristim već 2 mjeseca.
Za početak ću s vama podijeliti malo teorije o ovoj kremici, a zatim reći što mislim o njoj i da li je to baš sve tako divno i krasno.
http://bocassy.com/hr/hydrating-gel-cream/

"Predivna drhtava krema izgleda apsolutno ukusno na pogled. Naročito privlačna na pomisao maksimalne vlažnosti koju zadržava u koži, ova gel-krema je ipak puno više od toga. Nakon nanošenja preplavit će vas osjećaj potpune vlage koji se širi kroz osjetila kože i ispunjava ona čudljiva ženska osjetila. Sa vrlo malim udjelom ulja, no ipak ulja pšeničnih klica, bogata je učinkovitim ekstraktima koji se, baš radi te snažne hidratacije, lako upijaju kroz kožu te djeluju brzo. Biljni ekstrakti, glicerin te razni djelotvorni vitamini hrane kožu bez uljih komponenata te ju drže osvježenom tijekom cijeloga dana. To je kao ostvena želja svima onima koji žele više hidratacije i manje ulja, iako mi preporučujemo protutežu sa Bocassy bogatom kremom za noć kao noćnom njegom.
To je ono što želimo svakoga jutra ponovno osjetiti! Samo zatvorite oči i dopustite si da vas ponese osjećaj barem tih nekoliko sekundi. 97% sastojaka je prirodnog porijekla."

Nikad, ali baš nikad se s opisom proizvoda nisam toliko složila! SAVRŠENI opis koji ćete uistinu i dobiti, bez pretjerivanja i uljepšavanja. Ova me kremice oduševila već od prvog nanošenja i to sam vrlo brzo s vama podijelila na instagramu i facebooku pa me i tamo zapratitie, ako već niste. :)




Bôcassy Gel-Krema pakirana je u vrlo jednostavnu, staklenu ambalažu te sadrži 50ml proizvoda. Tektura kreme vrlo je lagana, gelasta te rijetka, a boja joj je (kao što možete vidjeti na mojoj slici) žućkasta/bež. Za prekrivanje cijelog lica i vrata trebat će vam vrlo malo proizvoda jer se odlično razmazuje. Ono što me posebno iznenadilo je miris ove kreme koji mi je vrlo teško opisati. Očekivala sam rapsodiju mirisa, no ova krema ima jako "prirodan" i jednostavan miris. Stvarno ne znam kako bih ga bolje opisala. Asocira me na doručak. Konkretno, zobene pahuljice. :) Taj me miris oduševio jer mi tako odgovara s obzirom da je ova kremica prva stvar za kojom posežem svako ujutro. 
Osnovni sastav joj je: extrakt anisa, zeleni čaj, kofein, ulje pšeničnih klica, vitamini A, B5 i , a kompletan sastav možete vidjeti na slici pakiranja:

Toliko mi je lijepo započeti dan ovom kremom jer zaista pruža koži takvu ugodu, hidrataciju i užitak da je teško opisati. Obožavam dodirivati svoje lice nakon upijanja kreme jer je jako mekano i hidratizirano te takvo ostaje cijeli dan. Ovu kremu koristim svako jutro, no nekada, za poseban užitak, nanesem je i navečer ili prije nanošenja šminke. U poseljednje sam vrijeme dobila puno vaših pitanja vezanih za moju kožu i zaista vidim da velike zasluge idu ovoj kremi. Koža mi izgleda mnogo lijepše, mekanije, zaglađenije i blistavije, no nije samo na izgled hidratizirana. Ova krema upravo je ono što treba mojoj masnoj, no dehidriranoj koži.
Cijena joj je 139,90 kn, a namijenjena je svim tipovima kože.


Jesu li sve Bôcassy kreme toliko dobre ili sam ja od prve pronašla svoju najdražu? :)
Jeste li probale ovu kremu i da li je i vas toliko oduševila?
Pišite mi svoje dojmove i preporuke za vašu nadražu kremu.

xoxo, Beautylicious
<3

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol