I Had A Princess Moment

U prethodnih nekoliko objava podijelila sam s vama par fashion postova i s obzirom da su vam se ti postovi svidjeli, započela sam suradnju s nekoliko online shopova iz kojih ću povremeno naručitavi zanimljive stvarčice i s vama podijelit svoje iskrene dojmove. Sa svih tih stranica sam i prije nekoliko puta kupovala i svaki put bila jako zadovoljna, tako da sam suradnjom bila stvarno oduševljena.

Nedavno sam s vama podijelila slike svoje posljednje narudžbe s Romwe stranice i vidjela sam da je vašu pozornost privukla suknja, kao što je i meni kada sam je vidjela online.
(Moram napomenuti da su nakon moje narudžbe promijenili slike u oglasu, a prvotne su mi bile puno ljepše.)

http://www.romwe.com/Champagne-High-Waist-Pleated-Flare-Skirt-p-158727-cat-682.html?utm_source=bbbeautylicious.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=bbbeautylicious
Cijena:  49,99$ 21,99$

Iskreno, nikada nisam kupila ili nosila ovakvu suknju, ali mi se ova baš na prvu jako svidjela. Gledala sam mjere i nisam bila sigurna da li naručiti M ili L, s obzirom da piše da nije rastezljiva. Riskirala sam i naručila M te držala fige toliko čvrsto u nadi da mi bude dobra. Kada je stigla, brzo sam je išla probati i nevjerovatno, ali na milimetar mi odgovara. Pasica se zatvara na malu kukicu i patent, tako da stvarno nije rastezljiva.
Boja je divna, rekla bih prljavo roza, a lagano ide na lila (realna boja je u njihovom oglasu). Napravljena je od debljeg, krutog materijala tako da pri nošenju ne gubi formu i zadržava taj prpošni izgled. Nosila sam je već nekoliko puta i razmišljam da naručim i crnu jer mi se stvarno svidjela. Osjećam se kao princeza u njoj. :)


Osim suknje, odabrala sam ovaj prugasti body u veličini M. Body je tankog, mekanog viskoznog materijala i dosta se rasteže, no veličina mi je odlična.
Odabrala sam ga jer ga je moguće kombinirati na nježnije varijante sa suknjom, ali i na traperice.
Iako ima duboki dekolte, ne izgleda neukusno i s obzirom da ima vezice, možete zatezati dekolte i odrediti koliko želite pokazati. :)

 

Cijena: 34,99$ 14,99$ 

Cipele su s bfashion stranice.

Namjeravam si naručiti i ovaj grudnjak za dublji dekolte, kako se grudnjak nebi vidio.
http://www.ebay.com/itm/Ultra-Deep-U-Plunge-Push-up-V-Bra-3-Way-Straps-Convertible-Max-Cleavage-Top-/201529241696?var=&hash=item2eec143060:m:mib4jVIG4FaUZsA_tWh0hRg

Što mislite o ovom ulovu?
Da li vam se više sviđa suknja ili body?

xoxo, Beautylicious.

Primjedbe

  1. Suknja je odlicna, viđala sam ju već i na drugim stranicama medutim dobiveno je bilo razlicito od tvoga pa me odbilo od kupnje. Ali tvoja je prekrasna i divno ti stoji oboje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Ja sam ju samo ovdje spazila, iako mi se sada nove slike na oglasu baš i ne sviđaju i ne znam da li bi je odabrala. Uživo je stvarno divna.

      Izbriši
  2. Suknja je cudo, a i savrseno ti stoji :)

    http://curlyjosephine.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol