Baby shopping - Daj mi taj popis!


Dok ispijam svoju, nekako predosjećam, posljednju kavu u "komadu" htjela sam vam napisati ovaj obećani post i podijeliti s vama svoje iskustvo s kupnjom stvari za bebu. 

Vjerujem da je mnogima veliki upitnik iznad glave kada je riječ o svemu što je potrebno za dolazak prve bebe. Na prvu ruku to zvuči smiješno jer svi znamo okvino što treba za bebu, a to su kolica, pelene, robica, itd, no ako zagrebete po toj površini, primjetit ćete da će popis postati uistinu beskonačan. Naravno, ne treba imati odmah sve kada beba stigne i sve što vam treba stignete kupiti uz put, no uvijek je tu pitanje "Što mi to zbilja treba i koliko mi toga zapravo treba?" Vjerujte mi, ne znam ni ja, ali s obzirom da je mnoge od vas zanimalo što sam sve kupila, odlučila sam vam pokazati gdje sam što kupila i koliko toga. U knjizi TRUDNOĆA I DIJETE (koju sam vam već spomenula i u prošlom postu) ima popis neophodnih stvari, pa ću vam i njega natipkati, no smatram da je to samo mali dio toga! :D

PRVI KOMPLET - NEOPHODNO
Ovo neka bude spremno od prvoga dana:
- Pelene za novorođenčad i prostirka za presvlačenje,
- Vlažne dječje maramice, vatene kugliceodnosno blazinice ili mekane krpice,
- 6 do 8 bodija te isti broj potkošulja, džemperić ili kaputić i ljetni ili zimski šeširić, ovisno i sezoni,
- 8 do 10 pamučnih krpica,
- Bočice, dude, formula i sterilizirana oprema ako dijete hranite na bočicu,
- Košara ili krevetić, pamučne plahte i prozračne dekice,
- Autosjedalica za novorođenče,
- Dječja kolica.

Naravno, kada saznate da ste u drugom stanju i kada se odlučite početi prikupljati stvari potrebne za dolazak prinove, vjerovatno ćete prvo potražiti veće stvari poput kolica, krevetića i potrebnih stvari za uređenje sobice/dječjeg kutka.

Iako smo posljednjih par mjeseci počeli s nabavkom stvari, drago mi je da smo krenuli dosta ranije jer smo sve kupili spontano, uz put i bez nekog stresa. Prvo, a i recimo jedino na što sam potrošila malo više svog vremena je odabir kolica. Htjeli smo da su kvalitetna, moderna, ali i da im cijena nije pretjerana. Iako smo se dvoumili oko CAM kolica i ABC dizajn, na kraju sam sasvim slučajno naletila na Bebetto kolica koja su me potpuno osvojila! Osim što su dizajnom, po mom mišljenju, nekoliko razina iznad gore spomenutih, toliko su lagana i odlično opremljena. Odlučili smo se za komplet 3u1 koji se sastoji od autosjedalice, košare i sportskog dijela za malo veću bebu. 

Iako mi je san urediti prekrasnu dječju sobu, u ovom stanu nemamo dodatnu sobu za bebu, tako da smo joj u svojoj posvetili kutak. Na slici je "goli" namještaj jer je sada sve čisto spremljeno i čeka dolazak naše Ane, no evo par informacija. Kod biranja krevetića htjela sam vrlo jednostavan dizajn, da se može podizati/spuštati visina i na kraju smo odabrali OVAJ iz Ikee jer mi se svidjelo što na dnu ima i dvije ladice za spremanje stvari, a kasnije se pretvara i u dječji krevetić. Komodicu s nastavkom za previjanje planirali smo također uzeti u Ikei, no na kraju smo se odlučili za Chicco jer ispod nastavka za previjanje ima i kadicu koja se može koristiti tako umetnuta, ali i izvaditi i koristiti bilo gdje i to mi se svidjelo jer ne zauzima prostor. Detalji kao što su "zastor" koji skriva podnicu krevetića, nepromočivu podlogu za madrac i rozi organizator koji visi s komodice su također iz Ikee. Mrežasti baldahin i ovčice s melodijom smo dobili na poklon, no mislim da ću baldahin ukloniti. Njega sam samo planirala kao dodatnu zaštitu od komaraca, no s obzirom da smo na prozore i balkonska vrata stavili mreže, mislim da nije potrebno i to.


E sada, robica.
S obzirom da sam s kupnjom robice krenula dosta rano i već u prvom tromjesječju kupila par neutralnih kompletića jer nisam mogla dočekati, kupovala sam uglavnom po malo i to vrlo često na sniženjima. Fokusirala sam se najviše na veličinu 56, no kupila sam, za svaki slučaj, i nekoliko bodija/benkica na kopčanje veličine 50 ako Ana bude baš mala. :)
U knjizi, ali i online najčešće se spominje da od svega trebate imati po cca 6-8 komada. To se odnosi na bodije dugih i kratkih rukava, potkošulje, pamučnih tetra pelena, krpica itd. Meni se taj broj činio dosta malim i to naravno ovisi da li imate ljetnu ili zimsku bebu. Ja sam se fokusirala na bodije kratkih i dugih rukava jer njih želim imati najviše kako nebi odmah morala prati robicu. Od svakog imam cca 15 kom veličine 56, 15-ak komada veličine 62, 5kom veličine 50 i pokoji komad veličine 68. Najviše robice kupila sam u C&A. Jako mi se svidjela kvaliteta robice, ali i odličan izbor. Novootvoreni Pepco svakako obiđite jer ako naletite kada dođe robica (kao ja prvi put) naći ćete preslatke 100% pamuk bodije  za smiješne novce, preslatke čarapice i dekice za 40-ak kn. Kao što mi je prodavačica rekla, to je zbilja šteta ne kupiti. Tamo sam također uzela dosta hlačica sa stopalima.
Iako sam očekivala da ću dosta toga kupiti u H&M-u, kvaliteta pamuka u C&A mi se više svidjela. U H&M-u sam kupila par trenirkica, kompletića i kratkih hlačica.
Ukoliko se beba rodi u ljetnom periodu, smatram da će mi najviše trebati bodiji dugih i kratkih rukava te tajice ili lačice sa stopalima. U C&A (uglavnom) sam kupila nekoliko kompletića od kojih bi gornji dio iskoristila kao ljetnu/tanju jaknicu, a kasnije (kada bude malo hladnije) kao kompletić s hlačicama. Pidžamice sam uzela u C&A, Pepcu i Manoru (ovdje u CH) te jednu dobila iz Nexta, no ona mi je tako lijepa s tim bgatim volančićem da mislim da ćemo je nositi kao kompletić. Moram naglasiti da je vrlo slična takva iz Pepca, odlične kvalitete, a cijenom puno jeftinija (40kn/150kn). S obzirom na ove vrućine, mislim da će često spavati samo u bodiju i vreći.
Nisam vam htjela slikati previše robice, ali sam slikala meni baš slatke komade. Bilo bi previše slika da slikam sve, a i ovako sam se malo pogubila :D




Što se dodataka poput dekica, podložaka, tetra pelena i slično, to smo uzimali svugdje. U Pepcu sam uzela nekoliko velikih tetrica i nakon pranja i peglanja pokazale su se dosta dobre, Najbolje i najkvalitetnije su mi iz C&A. Jako su kvalitetne, čvrste i lako se peglaju, a moram reći da sam u Magic Baby kupila one manje 30x30 i one su jako loše. Osim što nakon pranja izgledaju istrošeno i ofucano, nekoliko sam ih odmah bacila jer su se toliko jako oštetile. Ostale sam kupila ovdje u Manoru i Orchestri. Male tetra krpice za pranje sam uzela u Mülleru i odlične su! Duplo šivane, čvrste, a mekane. Velikih tetrica imam oko 20kom, manjih 15ak, a krpica 10ak. 
U prvoj ladici komode stavila sam sve takve dodatke koje želim imati pri ruci. Nešto tetrica, pelene, vatice za pranje guze, jedan ručnik itd. 


Od ručnika za kupanje, najviše mi se svidio onaj iz Ikee. Nemaju neki izbor boja, nego je neutralan, no jako mekan, čvrst, deblji i kvalitetan. Uzimala sam sve one klasične ručnike za bebe koji imaju kapuljaču. Ostale sam uzela u Pepcu i C&A i isto sam jako zadovoljna, oni su samo nešto tanji. Tražila sam tanju ljetnu dekicu koju sam na kraju naručila s ebaya, vrlo lijepu sam uzela u Ikei koju mislim koristiti i ispod bebe, jednu mekanu topliju u Pepcu, a ovu najdeblju dvostranu u Kik-u. Nju sam baš išla ciljano naći jer mi je sestra s takvima bila jako zadovoljna i s obzirom da je jedna strana pamučna, koristila ju je i kao podložak ispod bebe pa sam je za to i predodredila.


Jedan 6D set posteljine sa duplom ogradicom smo uzeli u Magic baby, jednu mi je dala sestra od nećakinje i još jednu neutralnu bež s točkicama u kompletu s dekicom sam uzela u Ikei. 
Što se dudica i bočica tiče, to zbilja ne znam kada ću trebati i koliko toga, no planiram se posvetiti dojenju tako da mislim da mi neće trebati previše. Izabrala sam Tommie Tippie Closer to Nature set izdajalice u kojoj se dobije nekoliko bočica, kutijica za pohranu mlijeka, dudica i jastučića za grudi i mislim da mi je to zbilja dosta. Tommie Tippie sam odabrala jer sam čitala puno pozivitnih komentara i jer oblikom imitiraju dojku i bradavicu, tako da ukoliko mi nekad i zatreba izdajalica i nisam u mogućnosti dojiti, beba će lakše prihvatiti bočicu. Bar se tako nadam. :)
Iako je još prerano, uzeli smo ovaj slatki baby gym u Manoru. Vrlo je mekan, ima zadebljan, mekan rub koji služi i kao zaštita. U Chicco smo uzeli još par sitnica poput termometra za vodu, češljića, toplomjera i sl. 


Planiramo uzeti još i Skip hop puzle za pod, ali za to je još zbilja rano. :)


Pokušavam se sjetiti da li sam nešto zaboravila možda, ali mislim da sam sve spomenula. Ukoliko mislite da mi još nešto treba ili sam možda zaboravila napomenuti, pišite mi u komentarima. 
Pripremila sam se s Pampers Premium Protection br.2 pelenama jer mislim da s njima za početak ne mogu pogriješiti. U knjizi piše da će nam ih trebati 6-10 dnevno, tako da se opskrbite Vlažne maramice ne mislim koristiti dok je bebica mala, a od krema sam uzela BIOBAZA kremu za guzu i Pavlovićevu mast za bebe, u slučaju crvenila. Za kupanje u početku ne mislim korsititi ništa, a kasnije sam čula da je dobro kapnuti samo malo maslinovog ili bademogov ulja.

Pišite mi ako imate još kakve preporuke za mene. 
Koje jastučiće za upijanje mlijeka koristite te s kojim ste pelenama bile najzadovoljnije?

*sretna sam što sam danas ipak uspjela dovršiti ovaj post jer od jučer povremeno imam lagane trudove pa sam mislila da će ostati nedovršen. :) Hvala svima na divnim porukama! <3
Držite nam palčeve ako danas odemo u bolnicu! Šaljemo vam puse nas dvije! :*

xoxo, Beautylicious.

Primjedbe

  1. Hvala ti što si odvojila vremena da tipneš još jedan odličan post (y)!
    Pratimo te i dalje i sretno! :) <3 TK

    OdgovoriIzbriši
  2. Na mom blogu imaju dva posta o mojoj trudnoci pa mozda nekome bude od pomoci http://littlebeemaja86.blogspot.hr/?m=1
    Sretno, zelim ti brz i bezbolan porod ����

    OdgovoriIzbriši
  3. Heyyy mi kombiniramo pampers i dm-ove babylove koju su mrak. Drze cijelu noć, sto mi je najbitnije. Ovu dekicu iz kika imamo i mi. Koristimo je za istu stvar kao sto ces i ti, plus sta sam jos jednu kupila za auto. Za zimu, jer bebe/djeca u autosjedalici po zimi ne smiju imati jakne na sebi, pa bi malca pokrila tom dekicom. E i preporucila bi ti za ranu dole(ako ces je imati), prije ce ti zacijelit i proći, da kupis u ljekarni caj od kore hrasta (poslije tuširanja u kadi polijes caj po rani i pricekas da se osusi i to je to :))
    Trudi i topfer kozmetika se nama pokazala jako dobra, ali mi nismo imali problema sa osjetljivom kozom pa nismo nista previse pazili. Za guzu mi je najbolja sudocrema ili krema koju rade u ljekarni.
    Zelim ti svu srecu sa dojenjem jer to na kraju ispadne gora stvar od poroda :( samo hrabro i ustrajno i uspjet cete ;)
    Sretnoooo jos jednom ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno!
      Potražit ću taj čak, iako se nadam da mi neće trebati! :/
      Trudi maramice ja koristim već zadnjih sigurno 2 godine i preodlične su mi, ali kod bebe, bar neko vrijeme, ne mislim koristiti maramice.
      Iskreno, i ja se najviše plašim dojenja i nadam se da ću uspjeti i da neću imati velike probleme s tim.
      Hvala još jednom na lijepim riječima i preporukama! :*

      Izbriši
  4. Ovako je otprilike izgledala i moja priprema za prvo dijete! A onda sam za drugo bila toliko flegma (maaaa imam sve, stignemo nabaviti ako će zatrebati....) da sam se znala i zabrinuti jel pretjerujem sa nepripremanjem , ali na kraju se smijati samoj sebi ��
    Vidjet ćeš i sama koje će ti se stvari pokazat praktične, koje ne... pelenice, kremice, pa i maramice (preporučam korištenje u krajnjoj nuždi), mislim da su zaista individualan odabir. Jer svaka je guza posebna i svakoj paše/smeta nešto drugo.
    Mogu ti jedino još preporučiti Aeromoov podložak za jaje i kasnije sjedalicu. Nama se pokazalo dosta korisno za vrijeme vrućina, a i lakše ga je održavati nego samu sjedalicu, makar su navlake perive.
    I za kupanje/njegu hladno prešano bademovo ulje je ����
    Sretno s dojenjem, ne očekuj da će odmah biti lako, ali uz trud i strpljenje, isplati se��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno! Sada vidim da sam pretjerala s robicom zbilja, ali nema veze. :) Bolje da ima, nego da fali. Jedino što sam išla još dokupiti su tetrice (iako ih imam puno), da ih ne moram prati. Svi su me upozoravali na dojenje i sada mi je jasno i zašto, ali taj period je sada iza nas i sad smo se već uhodale zajedno. :)

      Izbriši
  5. congratulations! :)

    https://shiningstar333.blogspot.hr/

    Please check out my new blog and feel free to answer the survey! :)

    Thank you <3

    OdgovoriIzbriši
  6. ponovno sam došla na tvoj blog ovaj da vidim jel sam nešto propustila sa popisa :) uvijek odlični savjeti i korisni linkovi. super mi je kako istražiš dobro sve prije kupnje i podjeliš mišljenje, te gledaš da je to uvijek nekako "best buy" :) meni se to baš i ne da uvijek pa ovaj blog, tvoj fbk i instagram profil redovito pratim. pratimo te i dalje. Hvala <3
    Tihana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas mi je drago da sam ti skratila "muke" jer je to meni zbilja bio gušt. Reći ću ti samo još da kupuješ racionalno jer sam ja shvatila da mi dosta toga nije stigla obući, a prerasla je! :)

      Izbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol