DIY - Novo ruho najdraže torbe

Danas mi je stiglo novih par paketića s ebaya, a jedan od njih su bile zakovice koje sam naručila tek toliko da ih imam, kao i mnogo drugih bedastoća koje mi stižu svakog dana..pa nek' se nađe :D
I tako danas nisam imala mira i otvarala ormar i gledala gdje bi ih mogla iskoristit.
Odabrala sam svoju puder rozu torbu koju svakodnevno nosim na posao..
Evo slike:




S obzirom da mi je dosadila ovakva kakva je, a inače je jako volim nosit, u zadnje vrijeme mi stoji u ormaru..
Nakon cca pola sata stavljanja zakovica, stanje je ovakvo:


Meni izgleda bolje nego što sam mislila da će biti..  Na kraju sam još dodala lanac i to je to :)
Nije neka velika razlika, i nisam htjela pretjerivati sa zakovicama tako da će za sad biti ovakva, a kasnije možda dodam još koju :)

Primjedbe

  1. Ajme, odlično izgleda sad! Mislim i prije je bila lijepa, ali iznenadila sam se kako joj dobro stoje zakovice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti.. ja ju obožavam, ali nekako mi je dosadila.. baš joj je trebalo nešto ovakvo :)

      Izbriši
  2. Dobra ideja, odlična izvedba :)

    OdgovoriIzbriši
  3. It's a pity you don't have a donate button! I'd definitely donate to this brilliant
    blog! I suppose for now i'll settle for bookmarking and adding your
    RSS feed to my Google account. I look forward to fresh updates and will talk about this website with my
    Facebook group. Talk soon!

    Also visit my web-site ... instagram followers unfollowers

    OdgovoriIzbriši
  4. I really love your blog.. Excellent colors & theme. Did you develop this website yourself?
    Please reply back as I'm planning to create my own blog and want to find out where you got this from or what the theme is named.
    Kudos!

    Also visit my blog post - how to gain instagram followers fast free

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo je odlično! Ja sam maloprije listala novi BauWelt katalog na https://ekatalog.hr/bauwelt-katalog/ . I baš sam razmišljala o jednom takvom pothvatu, da izradim nešto sama. Jer imaju alat za takve stvari, a dosta je povoljno. Gdje si ti svoj alat nabavila?

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol