Boyfriend tag!

I tako pričam ja danas svom dragom kako su blogerice pokrenule Boyfriend tag, i na moje veliko iznenađenje, sam se ponudio da proba odgovoriti na beauty pitanja. :))


Moram napomenuti da moj dragi nije previše upućen u ovaj beauty svijet i da zapravo nikada nismo pričali o stručnim nazivima, ali lajkao mi je fb stranicu tako da možda škicne ipak tu i tamo.
Sigurna sam da mu ovaj post neće promaknuti! :D

Imajte milosti!
Slijede Marijevi beauty odgovori! :)

1. Što je to tuš?
- To je ono što ide na trepavice, ali znam baš jel zahvaća trepavice ili ne. Ona crta koju ti stavljaš na oči.

2. Što je bockalica?
- E jbg. Toje već teško!  Jel to za čupanje obrva nešto?!

3. Što je to blendanje?
- Isto nešto s obrvama.

4. Što je to primer?
- Jel ima veze s pramenovima?  Ne, ne..nema sigurno veze s kosom jer se ti baviš šminkom. hmmm.. (šutnja) :D

5. Što je bronzer?
- Kad mećeš onu boju. Kad hoćeš izgledati tamnije!

6. Što je shimmer?
- Nešto za kosu? Kad imaš ravnu kosu, a hoćeš malo valovitu.
(HAHAHAHAHA)

7.Što znači mat?
- Jel to mat kao na autima? Kao što ja želim mat boju auta? Da se ne sjaji.

8. Što znači kad se proizvod trusi?
- Pa ima kozmetike koja se nekon dugo vremena stvrdne i ne valja više. To je valjda to.

9. Top coat?
To je kad ti znaš koja je tebi boja TOP (najbolja). Koja ti najbolje pristaje.
(HAHAHAHAHAHHAHA)

10. Smokey eyes?
- Eee jbg, daj mi pomozi! Kad se netko šminka i puši! hahah Šalim se. To bi moglo bit kad koristiš puno tih boja odjednom.

11. Gel eyeliner?
- Dugotrajni tuš. Jel je?

12. Što je piling?
- Kada si čistiš kožu. Ono, masiraš si lice s tim i čistiš lice, a možeš i tijelo.

13. Termalna voda?
- Topla voda na paru i služi za pročišćavanje kože. 
:D

14. Što znači komedogen?
- Nešto s genima.
(HAHAHA)

15. Što je sjenilo?
- To je lako! Ono kad kreneš sa svjetlim i onda ideš prema tamnijem i radiš sjene na oku.

16. A sjajilo?
- (krene s pristom prema oku) E, zamalo sam se zeznuo! To je ono za usne! (ponosan)

17. Što je korektor?
- Prelagano! Za povećavanje trepavica!!!! Ne, ne, ne! To je ono za korekcije, ako imaš nešto ružno a sebi. Ono za sakrit prišt. Jel je? :D

18. Fiksator?
- To je kad hoćeš stavit LAŽNE trepavice, ali ne znam jel to ima veze s ljepilom illi ne, ali uglavnom nešto da bolje drži.


ahahahahahah... eto drage moje.. ja sam se stvarno jako nasmijala zapisivajući sve te odgovore, a da sam znala koliko će se on truditi i razmišljati o odgovorima, snimala bi ga.  Bio je stvarno presmiješan i presladak! <3


Iako sam mislila da neće skoro ništa znat, neki su me odgovori iznenadili jer u razgovoru s njim nikada nisam koristila te termine, ali sam sigurna da će ga od sada i više zanimati! :) Iznenađujuće su ideje koje mu padaju na pamet kod postavljanja ovih pitanja. :D

Baš mi se svidjela ideja Boyfriend taga. A vama?
Mislite li da je ovo bilo prolazno ili ćemo morati poraditi na teoriji? :)



xoxo, Beautylicious.

Primjedbe

  1. Hahah najsladje mi je kad za korektor kaze: To je ono za korekcije, ako imaš nešto ružno a sebi.
    Ruzno :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, top coat je i meni naj :D a i za smokey sam se nasmijala :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahhaha... Sjajni odgovori :) Muskarci u mom okruzenju ne bi znali ni ovoliko..

    OdgovoriIzbriši
  4. Super su odgovori! Baš me nasmijalo :) Top coat je najjači!! Btw, mm ne bi imao blage veze,moožda zna što je sjenilo...baš ću danas napraviti seansu! :) Hvala za ideju!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha.. svakako probaj..ako ništa drugo, nenormalno ćeš se nasmijati! :D

      Izbriši
  5. Što je shimmer?
    - Nešto za kosu? Kad imaš ravnu kosu, a hoćeš malo valovitu - HAHAHAHAHAHAHA :D Urnebes! Definitivno najzanimljiviji tag do sad!

    I baš ste oboje zgodni! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ihihiih hvala ti! :)
      nadam se da ću uskoro smisliti/iskopirati nešto slično! :D

      Izbriši
  6. Shimmer LOL

    Ajme, kako ste zgodni oboje. Ne znam kad sam zadnji put vidjela toliko fizički lijep par...

    OdgovoriIzbriši
  7. Hehehe, baš me nasmija...super ideja..a i svaka mu čast....! Zna i previše.. :))

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol