CATRICE Precision Lip Liner

Sigurno vas većina, koji me pratite, već zna da kad su ruževi u pitanju, uglavnom biram one prirodnijih nijansi, a najčešće je to neki nude-roze varijante.
Iako mi je prekrasno vidjeti tamnije ruževe, i sama im ne mogu odliti pri kupnji, nikada se ne usudim staviti ih. U nekoliko sam prilika odlučila staviti jači ruž, i naprosto smatram da mi ne stoji i zbog toga se ne osjećam dobro, a mislim da ruževe jačih nijansi stvarno treba znati nositi.

Nedavno sam s vama podijelila svoje oduševljenje kada sam otkirila Essence stay matt lip cream, a posebice jer je nijansa 03 Soft nude za mene bila pun pogodak. Od tad ga skoro pa svakodnevno nosim i jako mi se sviđa kako izgleda na usnama. Recenziju pronađite ovdje.

Jednom sam prilikom u Kozmu ugrabila gore navedenu olovku za usne: CATRICE PRECISION LIP LINER jer mi se svidjela nijansa koja je, rekla bih, zagasito roza. S obzirom na raznolikost naziva boja koje mi žene koristimo, ovu bi nijansu mogla svakako nazvati, ali najbole da pogledate slike. :)

Ova olovka namijenjana je za definiciju i konturiranje usana te spriječava razlijevanje ruža ili sjajila van rubova. Funkcionira na sistem uvlačenja, tako da je nije potrebno oštriti, a nakon otvaranja možete je koristiti 12 mjeseci.


Meni se osobno jako svidjela jer je nijansa nešto tamnija od običnog nude ruža, a odlično mi je što je dovoljno kremasta da njome mogu popuniti cijele usne. Ima jako dobru dugotrajnost te je savršeno pigmentirana. Ja sam odabrala nijansu 030 Lost in the Rose Wood, a svoju možete pronaći po cijeni od 17,90 kn. Iako sam je kupila još na proljeće, a nisam koristila, mislim da bi ih još trebalo biti u prodaji.


Evo kako izgleda nanešena na cijele usne:
 

Kako vam se sviđa ova nijansa?
Kakve vi ruževe najčešće nosite?

xoxo, Beautylicious.

Primjedbe

  1. Baš je lijepa nijansa! Ja sam obrnuta, više volim jarke ruževe i mislim da imam 2 nudasta s tim da sam ih proslijedila mami jer ih ne nosim, aliii neki dan sam kupila Bipinu olovku lijepe nude nijanse i nosila ju kao ruž preko cijelih usana i baš mi se sviđa, tako da mislim da ću pružiti šansu nude nijansama :) Svakako ću pogledati i ovu olovčicu :D

    OdgovoriIzbriši
  2. predivna je olovka, samo da odem u kozmo (ili muller) i kupujem ju :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim nude nijanse a ova super izgleda i sviđa mi se što je kremasta pa ću je svakako pogledati i vidjeti ostali izbor nijansi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ima 8 nijansi.. sad kad sam je probala, sigurno ću kupiti još neku. Predpostavljam da će to opet biti neka jače boje, al nek se nađe ;)

      Izbriši
  4. Iskreno, tek sada sam naisla na tvoj blog i odlican je. Odlicni su ti swatchevi. Definitivno pratim:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna nijansa, baš mi se sviđa. Ja volim i nude nijanse, ali i tamnije, ovisno o tome idem li na posao, ili u izlazak.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol