Beauty Blog Day u slikama

S obzirom da ste vjerovatno pročitale već dosta postova na temu ovogodišnjeg BBD, ja neću duljiti previše. Ana i Mirela su još jedan put odradile odličan posao organizacije ovog posebnog dana, kojeg mi Beauty Blogerice čekamo cijelu godinu. Osim što smo se lijepo podružile, napapale i upoznale, naučili smo neke nove stvari te su nam predstavljene neke novosti u svijetu kozmetike.
Zanimljiv podatak je da se broj blogova od prošle godine skoro udvostručio te nas se sada broji 141 bloger, od kojih samo jedan piše muškarac. :)
Ana nam je predstavila statistike koje su napravljene kako bi nama blogericama bilo jasnije što naše čitateljice vole čitati, što ih zanima te što misle o PR uzorcima koje dobivamo.
Mjesto radnje ovoga puta bio je predivni Maksimir gdje smo u restoranu provele cijeli dan. Iako ja nisam mogla ostati do samoga kraja, kasnije sam čula da je blogericom 2013. godine proglašena Martina sa bloga Dear Skin. Ako već niste, svakako svratite na njen blog i, vjerujem, da ćete se tamo zadržati neko vrijeme! :) Cijeli dan na BBD-u nekako mi je prebrzo proletio i žao mi je što nije češće, ali s veseljem isčekujem idući. <3


Hvala još jednom Ani i Mireli te svim beauty partnerima i svima ostalima koji cijene nas blogere i podupiru u onome što volimo. 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol