La Roche-Posay EFFACLAR DUO (+) UNIFIANT - RECENZIJA

Ove godine La Roche-Posay nudi jedinstveno rješenje i predstavlja novitet u njezi problematične kože: EFFACLAR DUO [+] UNIFIANT korektivnu toniranu njegu koja ujednačuje ten i djeluje protiv mrlja i nepravilnosti na koži. Ova nova ujednačavajuća i korektivna njega prekriva prištiće, mitesere i pore te sprječava nastanak istih, a prekriva i crvene i smeđe mrlje na koži.
Brzo i lako nanošenje lagane teksture stvara osjećaj ugode i hidratacije, a istovremeno ostavlja mat učinak na koži. EFFACLAR DUO [+] UNIFIANT dolazi u dvije nijanse: LIGHT i MEDIUM, za svijetlo i prirodno prekrivanje bez začepljenja pora.


Nakon malo teorije o ovoj novoj kremici, želim s vama podijeliti svoje mišljenje nakon dužeg korištenja.
Ako se sjećate, prije nekoliko godinama imala sam zbilja problematičan ten prekriven upalama i aknama koje su mi zbilja zadavale probleme i tada sam spas pronašla u EFFACLAR liniji protiv problematičnosti kože koja mi je zbilja pomogla. Cijelu recenziju možete vidjeti OVDJE.


Sada je situacija puno drugačija i akne više nemam, no imam vrlo nečist ten s mnoštvom mitesera i nečistoća. S obzirom da mi lice luči sebum i time začepljuje pore, s vremena na vrijeme znam dobiti nekoliko prištića, no to mi ne predstavljam problem jer brzo prolaze. Najčešće primjetim da mi se stanje lica pokvari "onih dana u mjesecu" te tada se čišćenju i njezi lica trebam posvetiti malo više.
Vijest o novoj EFFACLAR DUO [+] UNIFIANT kremici zbilja je privukla moju pozornost i stvarno sam se veselila testiranju jer zvuči kao proizvod idealan za moje potrebe.
Bila sam jako sretna što sam imala i priliku dvije osobe usrećiti s kremicama i zbilja se nadam da su zadovoljne s korištenjem.

 Kao što u uvodu piše, ova krema je dostupna je u dvije nijanse. Ono što me iznenadilo je činjenica da je MEDIUM  nijansa zbilja tamna, što je dobro. Obično kod toniranih, BB i CC kremi odmah uzimam medium nijansu jer su većinom i one dosta svijetle, no ukoliko ste svijetlije puti, ovu kremicu odaberite u LIGHT nijansi, a ukoliko ste tamnoputi, MEDIUM će biti odlična.


Prekrivanje je zbilja zadovoljavajuće, lijepo zagladi kožu i izgleda prirodno bez osjećaja da imam nešto na licu. Prekriva sva crvenila, mrljice, no ukoliko na nekim mjestima trebam jače prekrivanje, krema se lijepo nadograđuje, no i dalje izgleda jako dobro i prirodno. Jedino neće prekriti veće akne i krastice prištića s kojima ste se obračunali. Ukoliko bih dan provela van kuće, kremu bih fiksirala puderom u kamenu.
U početku korištenja, recimo prva 2 tjedna, ovu sam kremu nanosila umjesto pudera na dnevnoj bazi kada mi ne treba full prekrivanje i time sam bila jako zadovoljna. Light nijansa malo mi je presvijetla, tako da dodam malo medium nijanse kako bi savrešno odgovarala mom tenu.

Nakon nekog vremena korištenja EFFACLAR DUO [+] UNIFIANT kreme, primjetila sam da mi se javlja problemčić koji sam imala i kod korištenja klasične DUO+ kreme u tretiranju akni. Naime, s područje oko usta i brade postalo mi je jako suho i perutavo. Taj sam problem prvi put sanirala  LRP CICAPLAST kremom, no s obzirom da na tom području nemam poblema s prištićima odlučila sam da sada EFFACLAR DUO [+] UNIFIANT kremu neću nanositi na cijelo lice.
Imam vrlo osjetljivu kožu i vjerovatno mi područje oko usta i brade zahtijeva dodatnu hidrataciju, no ova krema ga je isušila, tako da mi vjerovatno ne odgovara na tim mjestima.
Nakon toga, prestala sam s korištenjem ove kremice dok mi se suhoća nije popravila. Nakon toga odlučila sam ponovno koristiti EFFACLAR DUO [+] UNIFIANT kremu na način da je u tankom sloju nanosim kao "bazu" ispod pudera na mjestima s najviše nečistoća ili prištića što je uglavnom T-zona i obrazi i tako je koristim već duže vrijeme i zbilja mi više odgovara. Osim toga, nekada je nanosim kao klasičnu DUO+ kremu, ciljano na prištić. Korištenjem kreme na ovaj način primjetila sam da mi se T-zona manje masti i da PMS zna proći i bez prištića.
Sretna sam što sam ipak pronašla način kako koristiti ovu kremu i iskoristiti njeno odlično djelovanje, bez utjecaja na moju osjetljivu kožu i problem sa isušivanjem. 

Da li ste probali ovu toniranu verziju popularne DUO+ kreme?
Što koristite u tretiranju akni/nepravilnosti?
Pišite mi svoje dojmove!

xoxo, Beautylicious.

Primjedbe

  1. nisam još probala ovu kremu,ali morat ću.
    imam normalnu kožu lica,ali sklonu nastanku akni i prištića na bradi. i to vrlo ružno izgleda :/ vjerujem da će mi ova krema pomoći

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vrijedi pokušati. Znam da je svi hvale. Ja sam imala ovaj mali problemčić na donjem dijelu lica, no našla sam način jer mi je stvarno dobra. :)

      Izbriši
  2. Ovu kremicu sam dobila u jednom od Tester boxova i baš mi se svidjela, iskoristila sam i light i medium verziju jer mi se i jedna i druga dobro stapaju sa kožom. Od nedavno sam počela koristiti i Effaclar duo(+) kremu. Također mi se od nje znalo desiti da mi se neki dijelovi malo isuše, kada sam ju koristila i ujutro i navecer. Sada ju znam nanjeti jednom dnevno ili samo na ono mjesto sa prištićem i promjetila sam da prolaze brže. Jako mi se sviđaju ove kreme, moram isprovati i druge proizvode iz te linije gel za umivanje i tonik.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol