Maternity fashion

S obzirom da mi se izbor moje stare robe sve više sužava, sada sve više gledam "Maternity" odjel koji uglavnom ima elastičnije i ugodnije materijale. Iako ne smatram da je trudnička odjeća neophodna, ukoliko uzmete veći broj i duži kroj neke normalne majice, košuljice, biti će jednako dobra. Pozornost dodajem jedino više materijalu koji mora imati elastina kako mi nebi za par tjedana opet roba bila mala jer sada rastemo iz dana u dan sve više. :)
Jedino što sam do sada kupila od trudničkih stvari su hlače koje su nešto nižeg i elastične pasice te imaju pamučni produžetak za trbuh. Iako još mogu nositi skoro sve modele starih trapki, služeći se "gumica" metodom kojom pričvrstim gumb. :)

Ne odustajem od online shoppinga pa sam tako opet naručila par stvari sa SheIn stranice koja nema trudnički asortiman.
Haljina za koju sam zapela prije trudnoće opet mi je došla na pamet nakon što sam je vidjela kod jedne od kolegica blogerica. Iako sam riskirala jer je bilo šanse da mi neće odgovarati, ipak sam je naručila i tako mi je drago zbog toga. Imam već jednu suknju sa Shein stranice istog materijala i obožavam je. Ukoliko Vas zanima, bacite oko na OVAJ post.

Cijena:  19$
Za cijenu od samo 19$ ćete dobiti, predivnu, kvalitetnu i preudobnu haljinu! Materijal ima elastina, no ne rasteže se baš baš previše. Ja sam odabrala veličinu L i odlična mi je. Da nisam trudna, odabrala bih M veličinu, no mislim da je razlika vrlo mala tako da će mi ova i kasnije odgovarati.



Uz haljinu odabrala sam, po prvi puta, torbicu sličnih nijansi. Vidjela sam da ima dosta pozitivnih recenzija pa sam se odlučila za ovu "Chloe ispired" verziju.

LINK: https://goo.gl/cQqHW5
Cijena: 30$

Iznenadila me koliko ova torbica izgleda čvrsto i kvalitetno. Jako mi se sviđa kombinacija boja zajedno sa zlatnim lancem. Jedino što me iznenadilo, a nisam primjetila na slici, je što se lanac nema kako zakopćati za torbicu, nego se ovako omota kao što je prikazano na slici.
Jako sam zadovoljna jer je ova moja prva torba s ove stranice.

Posljednja stvar u ovoj narudžbi bila je ova predivna traper jakna.
Iako nisam osoba koja voli traper jakne jer su mi uvijek bile dosadne, ova mi se baš istaknula i morala sam je naručiti.

LINK: https://goo.gl/ajXtVz
Cijena: 56$  28$

Preodlična jakna i toliko sam oduševljena što sam je uzela. Uzela sam M veličinu i taman mi je. Materijal je baš kvalitetni, čvrsti, deblji traper predivne svijetlo plave boje. Odlično sam se osjećala dok sam se slikala u ovoj jakni, kao što se može primjetiti po slikama. :)


Hvala na praćenju i divnim čestitkama za rođendan! <3


xoxo, Beautylicious.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol