THE Dress!


U prošlom postu predstavila sam vam svojih top 5 favorita za ljeto sa stranice SheIn i na kraju najavila i jednu haljinu koja mi je nedavno stigla. Odlučila sam joj posvetiti zasebni post, a ako vas zanima zašto, nastavite čitati. :)

S obzirom da sam ja sada već u 8. mjesecu trudnoće, tražila sam haljinu za vjenčanje jedne prijateljice. Iako sam planirala nositi ovu prekrasnu rozu haljinu , u posljednje vrijeme javio mi se problem oticanja nogu pa se nisam htjela mučiti i potražila neku maxi haljinu.
Oko mi je zapelo za ovu bež/cvjetnu haljinu i baš sam imala neki osjećaj da će biti odlična, samo sam bila malo skeptična što se dužine tiče. 


Cijena: 30$
Toliko sam se veselila ovoj haljini da sam jedva čekala da stigne! Kada je konačno taj dan i došao, bila sam toliko sretna i uzbuđena jer mi je bila predivna, preudobna i veličina mi je bila taman!
Odlučila sam se uzeti M veličinu s obzirom da je na stranici navedeno da se pasica rasteže od 66-100cm. S obzirom na moj trudnički trbuh, tu sam pasicu postavila ispod grudi umjesto na struk (koji sada i nemam haha) i izgledalo je odlično.
Materijal je šifon s prozirnim rukavima i leđima, a na grudima i duž cijelu haljinu, nalazi se vrlo ugodna i mekana bež podstava.
Iako je taj dan bilo vrlo toplo, nije mi bilo vruće jer je haljina lepšrava i jer kroz rukave prolazi zrak i zbilja mi je bilo ugodno.
Na mojih 172cm, haljina mi je dirala pod dok sam bila u ravnim sandalama, a kada sam imala pete srednje veličine, haljina se lagano odigla od poda. Nije moglo bolje!
Mašna, koju vidite u struku haljine, samo je radi ukrasa i može se, ali i ne mora nositi.
Za cijenu od samo 30$, mislim da je ova haljina pravi ulov. Izgleda elegantno, kvalitetno i ženstveno. 


 Što mislite o ovoj haljini?
Ukoliko ste više za tamne varijante, sada su izbacili i crnu verziju ove haljine : OVDJE
S obzirom da sam stvarno do sada naručila već jako puno stvari sa SheIn-a i da sam vam već puno stvari pohvalila, ova haljina također ide u favorite. Za tu cijenu mislim da nigdje ne možete naći ovako dobru haljinu!


xoxo, Beautylicious.

Primjedbe

  1. Beautiful and Gorgeous Dress for Girls. You are looking pretty and beautiful in this dress.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol