Baby online shopping


Prije par dana objavila sam jednu sliku s par novih stvarčica za bebu koje sam naručila online te vas pitala želite li da napišem post o vrlo povoljnim, a odličnim stvarima koje sam naručila. Dobila sam dosta vaših reakcija na tu objavu te poruka u inbox od nekoliko još "skrivenih" trudnica koje također zanima ova informacija.  :)
Naime, kupnja stvari za bebicu koja nam uskoro stiže se svela kraju i konačno me popustio onaj strah da neću stići. Sada još uživam u dodanim kupnjama, detaljima i dekoracijama. <3
Većinu stvari kupili smo ovdje u Švicarkoj ili u Hrvatskoj. 
Ono što ću vam danas pokazati je par dodataka i igračkica koje sam naručila s ebaya. Znam, mnogi će pomisliti, ajme KINA, no većina stvari koje kupimo u dućanu, također su stigle iz Kine, a platit ćete ih 5x više. Ono što me privuklo na kupnju je dizajn stvari koje sam naručila, jer iskreno, ovdje nisam ni našla nešto takvo, a osim toga sve je perivo, tako da je to najbitnije. 

Prvo što sam naručila, i to je bilo baš ciljano, je naljepnica za zid. U tu sam se potragu bacila još davno, kada nismo još ni znali spol bebe, tako da sam htjela nešto univerzalno, ali veliko. S obzirom da će ona imati svoj kutak u našoj sobi, htjela sam taj kutak učiniti dječjim, no da i dalje odgovara uz dizajn naše sobe i da nije pretjerano. 
Ovo je naljepnica koju smo odabrali: goo.gl/Qze5yE (24$)

Kada smo saznali da čekamo curicu, iako nisam mislila, dosta detalja i npr. posteljine vuku na rozo, nisam više bila sigurna želim li ove naljepnice. Naposljetku smo ih ipak stavili i zbilja izgleda odlično, no malo su me pikali u oko žuti cvjetovi. Odlučila sam naručiti OVU (2,57$) naljepnicu i iskoristiti roze cvjetove pa probati uklopiti umjesto žutih i zbilja sam sretno što jesam.


Sljedeće što sam tražila je tanka pamučna ljetna dekica. Sve koje sam do sada kupila su deblje, plišane itd., a tražila sam baš neku jednostavnu 100% pamuk bez dodatne podstave i podebljanja. Ove mi se zbilja svidjele, ali sam bila skeptična oko kvalitete. 


Ja sam se odlučila za bijelu i zbilja je odlična! Baš ono što sam tražila. Oprala sam je i nije promijenila izgled, a sada je još meška. S obzirom na vrlo nisku cijenu, mislim da ću naručiti i rozu. :)  Ono što ću još pohvaliti je ultra brzo slanje ovoga sellera. Stigla mi je već za 10 dana, ako ne i manje.
LINK: goo.gl/wZXEV3 (5,91$)

Sljedeće što mi je stiglo su ove igračkice. Ovog zeca sam zamislila kao detalj u njenom kutu u sobi, možda na nekoj polici ili nešto, no toliko mi je sladak da mislim da će se ona radije igrati s njim. Stigao je sa Mamas and Papas etiketom i periv je na 40°. 


Jako kvalitetno napravljen i mekan, bez nekih detalja koji se mogu skidati.
LINK: goo.gl/cDbDV2 (3,02$)

Uz njega sam našla i ovu igračkicu istog dizajna koja se može zavezati na krevetić, kolica ili gdje poželite. Ono što ja nisam znala je da ova igračkica ima i muziku zečiću, balončić u bijeloj zvjezdici, a u medi su neke perlice koje zveckaju. To me baš iznenadilo. Igračkica je predivna, jedino što se zbog melodije u zečiću ne može prati. Za to sam kupila Chicco sprej za igračkice koje se ne mogu prati, pa ću je očistiti time.
LINK: goo.gl/DM85RF (3,04$)


Toliko mi se svidio izgled ovih igračaka da sam još naručila ove koje su iz iste kolekcije.
Uzela sam i medu i zeku i oni u sebi imaju neko zvonce. Super je isto što ih možete staviti bilo gdje. Također perivi na 40°.
LINK: goo.gl/6d5M2Z (2,22$)


Iduće što sam uzela je ova šarena "gusjenica" koju možete staviti na kolica, baby gym ili na krevetić. Također se može prati u mašini i svaki od visećih oblika ima neku funkciju (šuškavu foliju, zveckalicu, ogledalce, balončić, gumu za grickanje i sl.)
LINK: goo.gl/BZDe3Y (5,60$)

I za kraj, pokazat ću vam još dvije stvari. :) 
Naletila sam opet na zečića s početka posta, ali ovaj put u izdanju balerine pa sam morala i nju naručiti. Mislim da možete primjetiti da mi se zbilja sviđaju haha. Također periva, haljinica se može i skinuti, a stigla je isto jako brzo. 
LINK: goo.gl/SbcyGn (2,78$)


Za kraj još samo ove čarapice koje ste mogle vidjeti na slici na facebooku, zajedno sa balerinom.
Jako slatke, kvalitetne i mekane. Dostupne su u više boja, a ja sam odabrala ove roze, plave i žute.
LINK: goo.gl/ebzx2T (1,13$/kom).



Ono što mi je još zapelo za oko i možda naručim su ove podloge za igranje/ležanje. Možda se nekome svide.
LINK: goo.gl/112vYp i goo.gl/3ph1Y7


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadam se da vam se sviđaju postovi na ovu temu. Recite mi što mislite o kupnji ovakvih stvari s ebaya.
Ukoliko želite, recite mi o čemu bi htjele da još pišem. 
Zanima li vas možda sadržaj torbe za bolnicu ili popis stvari za dolazak bebice? 

xoxo, Beautylicious. :*

Primjedbe

  1. Divne si stvarcice pokupovala. Naljepnica za zid je krasna i bas lijepo pase. Sto se krevetica tice, ne vidim da li si i onu ogradicu kupila platnenu za stranice krevetica ili ne? I da li planiras uzimati gnijezdo koje vidim neki stavljaju u krevetic dok je beba jos mala? Ako dobro vidim, podloga za previjanje ima nekakvu presvlaku ili..? Mi smo planirali uzeti komodu no na kraju cemo samo podlogu za previjanje jer nazalost tu gdje smo sad dok radimo na kucici nemamo mjesta za nju pa cemo za pocetak probati ovako. I dekica je krasna, i carapice, narucit cu carapice ak bude curica ��. I ove podloge za igru su interesantne, i sigurno povoljnije online pa se vjerojatno isplati. Mi razmisljamo o nekakvoj njihaljki, dvoumimo se jos oko baby fona ali ga vjerojatno za pocetak necemo uzimati. I da, ono bitno za kraj, zanimaju me i popis stvari za bebu ono neki detaljni haha ali i pakiranje torbe za bolnicu pa cak i kakve to torbe nabaviti. Pisi o svemu i ja upijam ��. Cak me zanima i koliko koje odjece, sto za higijenu, kozmetika, ma sve sve sve ����❤.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sada tek vidim da nije spremilo moj komentar ovdje. Imamo ogranicu za krevetić (ali nije na slici) koju smo uzeli u kompletu s posteljinom u Magic Baby, ali sam sve oprala i ispeglala pa sam je spremila :)
      Za podlogu za previjanje sam kupila platnenu/frotir presvlaku jer mi je lijepo, a i da je ne stavljam na hladnu podlogu ili da ne moram prebacivati tetre ispod. Ovo je dosta komotno jer je isto na gumu pa drži (isto Magic baby).
      Nadam se da stignem napisati popis svega što smo kupili prije nego Ana dođe :)

      Izbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol