Prva pomoć kod ispadanja kose nakon poroda

Biti mama doista je prekrasna uloga u životu i, iako sam ja tek 6 mjeseci u ovoj ulozi, mogu reći da je vrlo zahtjevna uloga. Iskreno, nisam očekivala da je baš toliko zahtjevna. Osim što je riječ o fizički velikom zalogaju, osobito ako ste sami i nemate pomoć obitelji, toliko su još teže psihičke promjene koje žena prolazi u tom periodu.

Ja sam danas odlučila pričati o jednoj temi koja je, kasnije sam shvatila, zapravo dosta poznata majkama, a ja sam se upoznala s njom tek nedavno. Naime riječ je o ispadanju kose nakon poroda. Sjećam se da mi je sestra pričala da joj je nakon poroda pojačano ispadala kosa, no nisam mislila da je to česta pojava. Uglavnom, točno 2 mjeseca poslije poroda primjetila sam da stalno nalazim svoju kosu po stanu. Na podu, u tušu, na robi, apsolutno svugdje i to u zbilja velikoj količini. Kod pranja kose također sam gubila puno kose i s obzirom da se to povećavalo gotovo svakodnevno i da je potrajalo duže vrijeme počela sam se brinuti. Moram reći da mi je prvih mjesec dana nakon poroda bio neopisivo težak period. Ne fizički, nego psihički. Iako sam bila uvjerena da sam spremna biti mama, psihički sam osjećala veliki pritisak i nesigurnost, čak i strah. Iz tog razloga, mislila sam da je ispadanje kose povezano s tim stresom i brigom. Naravno, moj prijatelj google uvijek zna dijagnozu, tako da sam i ovaj put potražila njegovu pomoć i saznala da je ispadanje kose uzrokovano padom razine estrogena i sasvim normalno nakon poroda. Iako mi je bilo malo lakše sada kada znam razlog i dalje me brinulo kako ću izgledati ako tako nastavi, a pročitala sam da može potrajati i do 15 mjeseci nakon poroda.
Ispadanje kose se nastavilo još dva mjeseca i rekla bih da sam trebala biti ćelava do sada, no s obzirom na moju jako gustu kosu, ona se samo malo prorijedila. Ono što me jedan dan šokiralo kada sam se pogledala u ogledalo je činjenica da prvi put u životu imam zaliske. Oni su doslovno otpali u cijelosti. Razmišljala sam o tome što mogu učiniti da potaknem novu kosu na rast i sjetila se ulja ricinusa. Bočicu ovoga ulja uvijek imam u svom ormariću i njime povremeno mažem trepavice i obrve. Redovitom primjenom ulja ricinusa potiče se rast kose, smanjuje njeno ispadanje i uklanja perut. Uz ricinus, ulje čička, namijenjeno ispadanju kose, nanosila sam svakih nekoliko dana na prorijeđene dijelove utrljavajući ih u tjeme, a jednom tjedno bih na cijelu kosu nanijela neku hranjivu masku u koju bih dodala nekoliko kapi svakoga ulja i ostavila na kosi bar 2 sata.


Sada, nakon 2 mjeseca primjene ovih ulja mogu zaključiti da mi raste zbilja jako puno nove kose, a pojačano ispadanje kose i ne primjećujem više. Novonastali zalisci više nisu vidljivi jer su prekriveni novom kosom koja, doduše, izgleda kao da sam je greškom odrezala tako kratko. :D
Da sam znala da će mi kosa toliko ispadati, mislim da bi s ovim tretmanima počela i prije, pa možda i prije zaustavila proces ispadanja kose.
Nadam se da će vam ovo moje iskustvo biti korisno, a korištenje ovih ulja pomoći još nekome tko se nakon poroda susretne s ovom nimalo ugodnom promjenom. Javite mi dojmove ako probate ovu kombinaciju ulja. 

Pozdrav, Blaženka.

Primjedbe

  1. Hvala 🤗🤗🤗🤗 mene najvise zivcira kosa mlada sto raste kao antene i ruzni zulufi kao da je brada krenula rasti 😂 😟🙄

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj sjecam se te faze. Nisam htjela nositi rep zbog toga jer bi izgledalo presmijesno. A kako su meni bas jako otpali zalisci, kasnije kad je to pocelo rasti, imala sam dva neposlusna cuperka!

      Izbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol