Prvi godišnji odmor u troje + Novo u mom ormaru

Teško mi je priznati i prihvatiti, no naš je godišnji odmor upravo završio. Iako ne smijem biti nezahvalna (ipak sam bila 5 tjedana u Hrvatskoj), prošlo mi je jako jako brzo. Teško je i gledati sada sve objave na društvenim mrežama jer većini tek sada počinje odmor i uživanje na plaži, no vjerujem da je tako bilo i onima koji su mene pratili, iako sam zbilja jako malo bila aktivna na društvenim mrežama.
S obzirom da sam prošle godine bila trudna za vrijeme godišnjih odmora, mi smo se odlučili za nešto raniji termin (krajem 6. mjeseca) i to nam se jako svidjelo. Osim prekrasnog vremena, nema gužvi i krcatih plaža. Ove godine odabrali smo početak srpnja i savršeno pogodili. S obzirom da nam je ovo prvo ljeto u troje, htjeli smo istražiti neku novu lokaciju i, nakon dugog pretraživanja, odlučili se za Brela. S obzirom da ni Mario ni ja nismo bili nikada tamo, nismo znali očekivati. Par puta bila sam u Makarskoj i divna jeza mladi par ili ljetovanje s društvom, no za odmor s malom bebom mi smo tražili neko manje mjesto.
Dakle Brela. Iako nam se na prvu činilo kao ok mjesto sa ok plažama, idući dan kada smo se odlučili malo prošetati otkrili smo čari Brela i kilometarske preeedivne kristalno čiste plaže. Sigurno se čuli za Brela Kamen koji je simbol Brela. Plaža Punta Rata nama je bila favorit jer nudi sve što vam treba. Prirodni hlad, sljunčana plaža, tuševi i blizina restorana, i svega što vam može zatrebati.
Što se smještaja tiče, odlučili smo se za apartman te odabrali Apartmane Belvedere, koje toplo preporučujem. Prekrasno uređeno, predivno gostoprimstvo i odlična lokacija. Par minuta šetnje do plaže, a jedina zamjerka je što su smješteni u dosta strmoj ulici pa ćete se malo ugrijati penjajući. To mi je bilo opravdanje za pretjerano uživanje u hrani, pa kao "To ću ionako otopit do gore!" :D


Brela su doista malo mjesto i šetnjom uz plažu doći ćete do centra mjesta, koje doista tako i ne izgleda. Zapravo je toliko malo mjesto da se obiđe u kratkoj šetnji. S druge strane, predivne šetnjice uz plažu doista oduzimaju dah i ukoliko volite šetati, imate što vidjeti. Ovo mjesto idealno je za osobe koje doista žele odmor, bez buke, a s druge uže ilistrane, ukoliko želite malo života i barova, Baška voda je divna, a udaljena par minuta autom.
Ono što je meni bilo bitno je prirodni hlad zbog Ane i tuševi. Ovdje ćete naći borovu šumu u koju se možete skloniti, a na svakih 50ak metara nalazi se tuš i kabina za presvlačenje.
Što se hrane tiče, imate velik izbor restorana, no nama je restoran Nautica (uz plažu) bio favorit. Odlična hrana i jako ugodno osoblje, dok smo s Konobom Katara imali vrlo neugodno iskustvo.

S obzirom da smo ove godine prvi put imali trećeg člana s nama, za plažu je potrebno puno više opreme nego prije i glavni dodatak bio nam je Pop-up šator koji je zbilja odlična stvar. Osim što se otvori/sklopi u sekundi, pruža zaštitu od sunca i odličan je za odmor i spavanac. Ana je uživala spavati na plaži tako da smo nekada ostali duže ili čak i cijeli dan, samo bi se povukli u dublji hlad.
Mi smo odabrali ovaj Babymoov šator koji pruža do 99% UVA i UVB zaštite, štiti od vjetra  i insekata jer ima mrežicu.
 
Što se ostale  opreme tiče koja je uvijek išla s nama je: mekana ležaljka, ova posloga iz KIK-a koju vidite na slici, ručnici, La Roche-Posay Anthelios 50+ krema, Freds kolut (Swimmtrainer), Voda za ispiranje, Krema za hidrataciju (zbog dermatitisa), igračke, dude, nešto za grickati, dodatna robica, pelene za kupanje, normalne pelene, tetra pelena, šeširići, badići, nešto voća...



S obzirom da mi je prije puta stigla taman nova roba sa Shein-a, iskoristila sam predivnu okolinu za slikanje, a mogu vam i reći da su mi ovi komadi robe postali favoriti ovoga ljeta. Pa krenimo...




LINK: goo.gl/jyRuYH
Cijena: 17$

S obzirom da sam u komentarima pročitala da je model haljine zbilja širok i da je dosta velika, uzela sam XS veličinu i kao što vidite, nije mi mala. Haljina je od čistog pamuka, na sitne plavo-bijele prugice i volan ukrašen ovim šarenim (nikad ne znam riječ za to) končanim ukrasima. Iako je bilo zbilja pakleno vruće, u njoj se nisam znojila i bila mi je super za to. Iako sam je ja nosila uglavnom na plažu, jako mi je slatka i sigurno ću je i sada nositi. Možete je nositi kao ja na slici (koristeći rukave), a možete je spustiti i ispod pazuha i nosit je kao tubu. Smatram da je odličan izbor za ljeto.




LINK: bit.ly/2u8FKkN
Cijena: 21$
Ovaj kombinezon je nešto preeedivno! Oduševio me od prve. Iako nije bilo više boja, osim crne i crvene kada sam ga uzimala, ova mi se baš jako sviđa. Uzela sam veličinu M i taman mi je. Ima ovaj bogati volan a ispod njega rukave. Materijal je vrlo lagan, pamučan, prozračan i nema elastina. Predivan komad koji je moguće nositi svaki dan, ali i za neke posebnije prigode na štikle. Moja preporuka jer je vrlo kvalitetan komad odjeće.


Da li ste već bili na Makarskoj rivijeri? Ukoliko ne, svakako neka vam bude na check listi jer nećete požaliti. Naš odmor prošao je odlično. Baš smo uživali i odmorili se, a sada smo spremni za neke nove avanture. Uskoro ću vam pričati i o tome.

Pišite mi koja je najdraža lokacija na Jadranu?
Hvala svima koji su mi slali prijedloge za ljetovanje na instagramu!

Pusa od mame i Ane.


Primjedbe

  1. Pozdravljeni, gospod in gospa
    Ponudba posojila med resnim posameznikom in Poštenim.
    Jaz sem posameznik, ki odobravam posojila v razponu od 5.000 EUR do 30.000.000 EUR vsem, ki lahko izpolnijo pogoje za obrestno mero 2%.
    E-pošta: marinarose.fr@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol