Favoriti sa SheIn-a

Stiglo mi je opet nešto robe sa SheIn stranice, a s obzirom da sam vam o trenirci, kojom sam oduševljena, pričala u zasebnom POSTU, danas ću vam spomenuti još dva artikla koja su zbilja vrijedna pažnje. 

Prvi je ovaj kombinezon koji ste mogli sigurno vidjeti kod dosta cura na instagramu. 
Cijena: 25$
(kod za popust: beautylicious15)


Osim što je doista prekrasan kao na slici, uživo je još ljepši. Odlučila sam se za M veličinu zbog grudi i bokova i taman  mi je. Materijal je polyester, vrlo lagan i ono što je najbolje, uopće se ne gužva. Imajte na umu da se materijal ne rasteže. Super kod ovog komada mi je što je nosiv ljeti, ali i sada kada nije toliko hladno još, u kombinaciji s traper ili kožnom jaknom.


Idući favorit je haljina. Veliki sam zaljubljenik u jednostavne, uske midi haljine. Imam iz bilja puno, no toliko ih nosim da ih uvijek iznova kupujem. Mogu ih nositi i na štikle i u nekoj sportskoj varijanti, a izgledaju lijepo i ženstveno. Ova nova jedna mi je od najdražih sada i vjerujem da ćemo se puno družiti ove jeseni, ja i ona. :)

Cijena: 21$
(kod za popust: beautylicious15)

Preoduševljena sam ovom haljinom. Zbilja je ugodna, naglašava obline, a s obzirom da je rebrasti materijal, neće vam previše isticati nedostatke. ;) Uzela sam M veličinu, ali se ona toliko rasteže da sam komotno mogla uzeti i S. Dostupna je i u sivoj boji i vrlo vjerovatno će i ona biti moja. :)
Iako u naslovu piše "Off shoulder", što bi značilo da je golih ramena, ona to zapravo i nije. Na mojim slikama to možete i vidjeti. Možete je spustiti s ramena kao model sa slike, ali to opet nije "Off shoulder" haljina. :D



Eto, dva favorita sa SheIn stranice u posljednje vrijeme. Vjerujte mi da nećete požaliti ako se odlučite za koji od njih. za tu cijenu dobit ćete odličan i nosiv komad odjeće.
Ima li neki određeni komad odjeće koji volite nositi, kao ja npr. ove pencil midi haljine?

Pusa od Ane i mame.

Primjedbe

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol