Wilkommen in Luzern!


Dolaskom u novi grad dočekalo nas je mnogo toga novoga. Novi početak u novoj okolini, novi ljudi, novi stan i još puno toga. Nevjerovatno je kako smo sposobni život preseliti i započeti nešto novo iz početka. Dolazak u Švicarku mi nije bio tako lagan, znate da je tu bilo puno suza i svega (već sam vam se jadala), no sada...sada bih mogla na kraj svijeta (ako se već ne vraćam kući).
S obzirom da mi Lugano nikad nije prirastao srcu i tamo je bilo mnogo nepogodnih situacija, veselila sam se selidbi u Luzern. Osim što je predivan grad, velik je. Grad prepun ljudi, različitih nacionalnosti, turista i predivnih mjesta. Iako je zbilja jako teško (tako kažu) pronaći stan, mi smo tu imali veliku sreću i nekako nam se sve baš jako brzo posložilo. Zapravo, sve u vezi Luzerna išlo je nekako kao po špagi, što nam je, naravno, bio i vjetar u leđa da radimo nešto dobro za našu obitelj.
Uzbuđenje je zbilja bilo veliko, veselile su nas promjene, a najviše sam se veselila uređenju novog stana što je, moram priznati uzelo maha. Mislila sam da će sve biti gotovo u nekoliko tjedana kada stigne sav namještaj, no na kraju su nam sitnice uzele najviše vremena. Iskreno, još uvijek radimo neke izmjene, kupujemo neke dodatke pa ću vam u jednom od sljedećih postova, nadam se, i pokazati (iako do sad sam na instagramu objavila par slika).


Smjestili smo se nedaleko od centra grada, zapravo iznadnjega (svega 5 min autom), a u prirodi zelenilu, uz šumu i potok. Zbilja sam oduševljena lokacijom. Luzern broji oko 81000 stanovnika, no šetajući gradom primjetit ćete horde turista koji stižu svakodnevno.
Ono što se meni ovdje osobito sviđa je kontrast između novog i starog dijela grada, predivnih lokacija i pogleda te činjenice da je jezero toliko veliko da imam dojam kao da živim na moru (samo fali onaj fini morski miris).
U Luzernu se priča njemački, iako će se mnogi složiti da njihov njemački nema veze s onim pravim, no s vremenom ću se već priviknuti. Ljudi su mi se do sada pokazali vrlo pristupačni i kada čuju moj njemački, većina ih se prebaci na moj "hochdeutsch".
Grad ima prekrasnih lokacija za slikanje, pa nisam odolila poslikati se i pokazati vam nešto nove robe koja mi je stigla.

Hlače: LINK
Košuljica:  LINK

Hlače: LINK
Majica: LINK

Hlače: LINK
Majica: LINK

Haljina: LINK

Znam da deeebelo kasnim s ovim postom i već je duuugo u pripremi, ali ga do sada nisam mogla dovršiti. Naime, neki od vas već znaju razlog tome. :)
Sada sam tek stala, recimo to tako, na noge i opet ona stara pa sam se primila zaostataka koje imam.

S obzirom da smo sada već 4 mjeseca u Luzernu, mogu reći da smo se preporodili i da ni dana nismo požalili odluku. Vjerujem da je ovo bila odlična promjena za nas i, iako smo u skroz novom gradu, osjećamo se kao doma i stvari baš nekako lijepo sjedaju na mjesto.

Ukoliko se ikada nađete u blizini, javite mi se za kavicu u mom novom gradu. :)

xoxo, Beautylicious

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol