Trudnička moda

S obzirom da vam je u prošloj trudnoći bilo dosta zanimljivo što nosim, osobito jer nisam kupovala robu na trudničkom odjelu, nego na klasičnom s tim da je mogu nositi i u trudnoći.
S obzirom da znate da redovito naručujem sa SheIn stranice i da ih volim sve više iz narudžbe  narudžbu, i u ovoj trudnoći ću uglavnom tako naručivati robu koju mogu nositi i u trudnoći, ali i poslije. 

Iako je Teddy mania poharala svijet i gotovo nemožete prošetati gradom da ne vidite cure u Teddy kaputu, nekako me nikada nije privlačio, osim zato što izgleda zbilja topao. Klasični teddy kaput izgleda mi nekako iznošeno i staro, pa sam tražila neku sličnu varijantu fluffy kaputića.
Naletila sam nedavno na ovaj i spremila, a kada sam nedavno objavila na Instagramu da ga planiram naručiti, javila mi se jedna curka koja ga ima i koja ga je kupila u nekom butiku, no za dosta veću cijenu. Poslala mi je svoje slike i zbilja mi se svidio. 
LINK: goo.gl/hGQ8xh
Cijena: 28$
Iako se na slici vidi da nije reč o nekom debelom toplom kaputu, htjela sam ga imati za nešto toplije dane. Ono što me iznenadilo je da na sebi ima 2 gubmića za zakopčavanje tako da se može i zatvoriti, a osim toga ima i džepove. Uzela sam M veličinu i mislim da joj i odgovara. Zbilja imam sve pohvale za ovaj kaputić. Lijep je, lagan, a lijep modni detalj. Dostupan je i u drugim bojama.
Ja sam ga nosila neki dan i iako je bilo samo 5 stupnjeva, nije mi bilo ni malo hladno, tako da pohvale i za to.

Osim toga, na slici imam i dolčevitu iz iste narudžbe sa SheIn pa ću vam odamar reći što o njoj mislim. Nedavno sam išla u brzinski shopping i baš tražila ovakvu neku oversized vestu, debelog ovratnika, no nisam je našla. Ili preuska ili prevelika i onda bih izgledala još veće nego što već jesam. :D I tako odustala od kupovine. Ovu na SheIn sam vidjela i iskreno, izgleda mi bolje uživo, nego na njihovoj slici oglasa. Vidjela sam da ima preko 600 pozitivnih recenzija i odličnih slika kupaca pa sam je odlučila kupiti. Veličina je univerzalna, no smatram da je nekome tko nosi veći L, nebi odgovarala, najviše zbog rukava koji su uski. Zbilja mi se jako sviđa i drago mi je da sam je uzela, a kao mali nedostatak rekla bih da su rukavi mogli biti malo duži. Mekana je, topla i zbilja kvalitetna.
LINK: goo.gl/KYpf13
Cijena: 22$
Na slici možete vidjeti i kožne hlače pa bih vam skrenula pažnju kratko i na njih. Naime, u prvoj trudnoći sam dosta dugo mogla nositi svoje hlače i traperice, no u ovoj me to dosta rano počelo smetati. Iako bi ih mogla zakopčati, nisam se uopće osjećala ugodno i osjetila sam preveliki pritisak pa sam se odlučila kupiti par trudničkih i zbilja je tako puno ugodnije. Ove sam naručila sa Wisha za svega 13$, a ako nekoga zanima, evo i LINKA.


Ukoliko se odlučite naručivati nešto sa Shein-a (ne mora biti nešto što sam vam ja pokazala), ne zaboravite na kod za popust 10%: beautylicious10


Vaša Beautylicious.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol