Žena zmija #ootd

Iako uglavnom imam običaj narudžbe sa Shein-a recenzirati zajedno u jednom postu, ovoga puta sam htjela ovu haljinu odvojiti i o njoj napisati zasebni post. Ne samo zato što je ona to zbilja zaslužila, nego zato što je i kod vas potaknula interes. Dobila sam dosta vaših poruka upravo u vezi ove haljine, pa sam odlučila reći koju riječ više. Neću dugo, obećajem. :)

Naime, kada sam radila narudžbu na Shein-u, izbombardirale su me silne animal print haljine i, iako sam tvrdila da nisam ljubitelj životinjskog uzorka, mogu reći da sam u favoritima spremila upravo najviše haljina zmijskog i leopardskog uzorka. :D Ne znam da li me sada hormoni peru pa više ne kontroliram ni vlastiti ukus ili sam pala pod utjecaj ovoga trenda. S obzirom da sam sada već u 7. mjesecu trudnoće, a ova haljina mi se jako svidjela najviše zbog ovog poveza ispod grudi, ipak sam se dvoumila oko narudžbe zbog ovako dramatičnog uzorka. :D
Odlučila sam se za M veličinu u nadi da ima dovoljno elastina za trbuščić te računala na to da ću je nositi sigurno nakon trudnoće, ako već sada ne.
Kada je haljina stigla, oduševila me mekoća materijala. tako je ugodna i mekana da je ne želim skinuti sa sebe, no i dalje me mučio uzorak. Haljina je zbilja diiiivna za nekoga tko nije u ovakvom uvećanom stanju, no na meni izgleda malo smiješno. Podsjećam se na pitona koji je upravo progutao neku životinju ili zmiju iz Malog princa koja je progutala slona.
Kada sam vas pitala jeste li za brzinsko isprobavanje nove robe na mom insta-storyu, upravo sam najviše poruka i pohvala dobila za ovu haljinu. Moram priznati da ste mi pomogli da je prihvatim, čak i ovako okrugla. :D Hvala!

https://goo.gl/gQTw3u
Link: goo.gl/gQTw3u 
Cijena: 18$

Bez obzira što mi se haljina jako sviđa, moraju se posložiti i zvijezde i planeti da bi se ja osjećala baš ugodno i samouvjereno, no nije to toliko do ove haljine koliko do nekih čudnih hormona koji mnome upravljaju u ovoj trudnoći, pa tako kada god negdje trebam otići, presvučem se bar 5x.
Ali eto, takav baš dobar dan, bio je naš zadnji dan u Istanbulu i nakon dugo vremena osjećala sam se baš ugodno, samouvjereno i lijepo, koliko god to narcisoidno zvučalo.

Kao što sam napomenula, haljinu sam odabrala u veličini M, no da nisam trudna i S bi mi odgovarala. Materijal je odličan, mekan i ugodan. Ima neku, rekla bih, poludolčevitu, a na leđima se zakopčava patentnim zatvaračem. Dostupna je u još dvije boje.


Kako se vama čini? Što mislite o trendu životinjskog uzorka i koliko je već pretjerano?

Ne zaboravite da na bilo koju narudžbu na Shein-u možete iskoristiti kod beautylicious10 i uštediti 10%.

Ljubim vas!
Vaša Beautylicious.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol