Hello, December!

Stigao nam je toliko očekivani PROSINAC! 
Iskreno da vam kažem, meni je već nekako ludnica i panika. Zbilja u zadnje vrijeme imam puno obaveza i jako teško stižem pa razmišljam kako i kada ću uz Anu i Ritu napraviti sve što ide uz Božić. Zbilja ne znam i baš me lovi neka nervoza. Nekako nije da nešto posebno količinski moram raditi jer smo samo nas 4, ali sve što i radim i planiram raditi radim za nas, a s obzirom da je sada Ana veća i sve razumije, htjela bi joj usaditi od malena ushićenje i veselje oko pripreme za Božić i tradicije koje uz to idu. Htjela bi je uključiti u sve i zajedno stvarati uspomene.
Što napraviti kada te hvata panika i osjećaš da gori za petama? Odmori živce i shoppingiraj online. Bar kod mene to funkcionira i opušta me. Naravno, meta je SHEIN. 
Ovoga puta odabrala sam jedan total look.
Hlače koje sam odabrala već su mi neko vrijeme na wishlisti, ali nisam bila sigurna hoću li ih ikada naručiti. Nekako sam mislila da ili neće biti kvalitetne ili mi neće stajati. Ukoliko ste tražile ovakve ili slične hlače, na stranici ima više različitih modela. Ove koje sam odabrala su visokog struka i s prednje strane imaju patentno zatvaranje. Visoki struk jer se jedino u tome osjećam dobro dok ne riješim višak kilograma koji mi je ostao na trbuhu. 
Uzela sam veličinu M i ok mi je, no da sam uzela S bile bi mi baš uske. Mislim da ću naručiti i S pa da vidim što mi se više sviđa. Čitala sam u komentarima da imaju malo elastina što je istina, inače nema šanse da bi mi mogao S, a što se materijala tiče, odličan je! Očekivala sam tanke, šuškave hlače, a ove su deblje i unutarnja strana je neki mekani, topli materijal. Osim toga, u ovim hlačama vam sigurno neće biti hladno jer materijal ne diše, ali to se i na prvu može zaključiti. U recenzijama sam također pročitala da pri hodanju proizvode čudan zvuk i to je također istina. Malo škripe i kao da se lijepe kada vam se npr. noge dodiruju i zbog toga sam mislila da ih neću moći nositi. Rekla sam poslikati se i to je to, jer kako da hodam gradom i škripim dok hodam? ALI, uspjela sam to riješiti i tako sam sreeeeetna zbog toga! Naime, pročitala sam da se kod takvih hlača na dlanove stavi kap ulja (ja sam koristila baby ulje) i samo namaže taj unutarnji dio nogavica. S vanjske strane naravno, ali predpostavljam da razumijete što mislim. Kada sam to napravila, sasvim druga priča! Ne proizvode taj čudni zvuk i ne lijepe se pri hodanju. Rekla bih, OTKRIĆE! :D
Uz hlače sam odabrala crvenu oversized dolčevitu S veličine i crnu običnu kapu s Mickey ušima. 
Majica mi se sviđa jer je predivne crvene boje, a kapa je fora detalj. Oboje je zbilja kvalitetno. 


HLAČE: bit.ly/2OwJnvd  (18$)
MAJICA: bit.ly/35e8iu0  (21$)
KAPA: bit.ly/2s38m1L   (4$)
TENISICE: Moncler

UZ MOJ KOD Q4blaza15 DOBIT ĆETE DODATNIH 15%  POPUSTA NA VAŠU NARUDŽBU. 

Za Black Friday mislila sam naručiti par torbica jer imaju predivan izbor, a za cijenu jedne iz Zare, ovdje mogu uzeti 4. No, nisam stigla odabrati. :D Treba meni malo vremena za to. No očekujte i to uskoro. 

Inače nisam tip za crveni ruž, no uz ovu kombinaciju mi je baš trebao, ali moram priznati da mi se nekako sve više počinje sviđati. Mislim da nebih mogla nositi klasični crveni ruž jer sam presmotana i sva bi se zamrljala, ali ovaj Pixi Beauty Liquid Matte Lip je odličan i ne mrda!


Što mislite o ovim hlačama/ovoj kombinaciji?
Nosite li crveni ruž ili, poput mene, samo u nekim vanrednim situacijama?

pusa, Blaža.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol