Simple as that

Kao što već znate, imam privilegiju recenzirati robu sa Shein online stranice i s obzirom da ta ljubav prema online shoppingu traje već jako dugo, ovakvu suradnju nisam mogla odbiti. Već jako dugo naručujem i recenziram robu sa ove popularne stranice, no moram primjetiti, a vjerujem da ste i vi, da se kod njih dogodio neki preokret. Toliko veeeeelik izbor apsolutno svega, posljednji trendy komadi, ali i puno bolja kvaliteta nego prije. Mogu zasigurno reći da su u korak s trendovima, ali i s kvalitetom koju ćete naći u našim dućanima. 
Često dobijem pitanje: kakva im je roba? Naravno da ako uzmeš majicu za 3$ nemožeš očekivati peri/deri kvalitetu (kao i kad u nekom dućanu kupiš majicu po toj cijeni, iako se zna dogodit da neočekivano dobiješ  odličan artikl), ali zato komade koji su recimo u Zari na cijeni, ovdje ih nađeš puno povoljnije. Slične, ako ne i iste. Primjer, popularni model jakne sa prošlog posta. OBOŽAVAM JE! Predobra, pretopla i kvaliteta identična. Moj Mario ima takvu iz Zare, a moja sa Shein-a je vise od duplo jeftinija. 

Imam toliko toplih vesti i džempera na wishlisti, no mislim da je vrijeme da se opremim za proljeće. Reklo bi se, jadna nema što obuć. 

Jako mi se sviđa trend kožnih hlača, pa sam morala imati i jedne od “brušene kože”. Našla sam jedne u Zari, no čula sam od nekoliko cura da su im popucale, što je mene i moju pozamašnu stražnjicu odgovorilo od kupnje. Nedugo nakon toga, naručila sam sa SheIn-a hlače na tu foru i, s obzirom da piše da su tajice, nisam očekivala puno, a opet sam se nadala da će biti ok jer su komentari svi vrlo pozitivni. 

Kad su stigle, činilo mi se da su dosta obične, ali nakon oblačenja sam shvatila da nisam pogriješila. Osim što su zbilja odlične i kvalitetne, iako su tajice, nisu toliki tanke i ne ocrtava se svaka sitnica. Jako su udobne, imaju malo elastina, a pasica u struku je gumena. Ja sam bila nadobudna i čitajući komentare, odlučila sam se za S veličinu i taman mi je. Drago mi je da nisam uzela M jer ovakav model hlača želim da mi bude pripijen uz tijelo. 
Uz ove hlače zamislila sam oversized bijelu košulju kako više nebi morala krasti muževe, tako da sam se ciljano bacila u potragu iste. Imaju zbilja velik izbor, a mene je ova osvojila ovim prelijepim bisernim gumbima i činjenicom da je napravljena od 100% pamuka. Uzela sam S Veličinu jer je sama po sebi oversized model, a kvaliteta je odlična! Čvrst, a opet ugodan i mekan pamuk. Moja velika preporuka! 

Uz ovu kombinaciju, htjela sam pronaći neku laganu haljinicu dugih rukava za prve proljetne dane, a s obzirom da sam opsjednuta točkicama, odabrala sam ovu koja je zapravo vrlo jednostavna, a divna!
Materijal je lagani šifon, u struku ima gumu, a mašnica je samo ukrasna (dakle haljina se u struku ne steže). 
Odmah na prvu mi se haljinica svidjela, i mislim da će na gole noge biti još bolja. Na mojih 173cm visine moram priznati da mi je dužina malo kritična, ali sve je to stvar percepcije. Do prije par godina bi vam vjerovatno rekla da je idealna dužina, a sada mi je ipak malo kratka, osobito jer sam imala pete na nogama. Mislim da će zato bolje funkcionirati na neke ravne sandalice ljeti. Jako mi se sviđaju volančići na rukavima i na dnu haljine, a i bila mi je jako ugodna za nositi. Na meni je veličina M.

Kako vam se čini? Da li ste više tip za košulju i hlače ili radije birate haljine? 

S kodom za popust Q1blaza možete uštediti 15% na Vašoj narudžbi.

Ljubim vas, 
Blaža. 


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol