Flower Power

Proljeće je idealno vrijeme za uživanje u bojama i različitim kombinacijama teksture i uzoraka. Jako volim proljeće i ljeto, a to se uvijek odrazi i na izbor odjeće koju tada nosim. Iako sam zaljubljenik u jednostavno i bijela i crna boja su mi najdraže, jako volim prugice i cvjetni uzorak.
Danas ću vam malo biti dosadna s ovom košuljicom koja mi je stigla sa SheIn-a.
Iako je ova košuljica sve samo ne obična, sviđa mi se iz nekoliko razloga.
Osim što se osijećam ženstveno i mlado, super je što je zbilja nosiva na skoro sve. Odlično stoji uz traperice ili crne hlače, a možete je kombinirati i uz neku suknju ili hlače za svečanije prigode. Mislim da će biti odlična za vruće ljetne noći jer je vrlo lagana i prozračna, a s obzirom da se omorava oko struka i steže po želji, odlučujete da li ćete je nositi usko omotanu ili malo loose. Također možete pokazati malo dekoltea, a možete ga i prekriti.
LINK: bit.ly/2FJ4Rjw
Cijena: 24$

Odabrala sam veličinu S i nisam pogriješila. Uvijek pogledajte njihove mjere, a osim toga, ja još pogledam i mjere modela i uvijek vam piše koju veličinu ima ona na sebi. Tako da vam to dođe kao neka dodatna provjera. Mogu reći da sam svega par puta malo fulala veličinu i to jedino dok sam bila trudna pa sam par stvari uzela veće nego što mi je trebalo. :)
Da se vratim na ovu bluzicu... :) Zbilja je predivna, materijal odličan, a uzorak predivan. Rukavi, kao što vidite kao da su pokopčani, tako da stvaraju te neke nabore na sebi. Tako su ušiveni tako da to ne možete mijenjati. 
 
 

Ispričavam se na selfi slikama u posljednje vrijeme, no uz Anu dobro da i to stignem. :D

S obzirom da je tema posta cvjetni uzorak evo još koji cvjetni prijedlog:


LINK: goo.gl/zhfNmm
Cijena: 30$
(ako se dobro sjećam, ovakav jako sličan, ako ne i isti, je razgrabljen u Zari. Tako da svi koji ga nisu ulovili, mogu naručiti ovdje. Pogledajte recenzije, ima odličnu ocjenu i odlične slike na recenzijama)


LINK: goo.gl/9GfS9C
Cijena: 20$

Ukoliko vam se sviđa uzorak moje košuljice, a možda ste ipak za haljinu, naletila sam na ovu. Zbilja je divna!


Pišite mi što mislite!
Volite li cvjetni uzorak?
Možete mi i komentirati na instagramu ili facebooku, ako vam je tako lakše. :*

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol