Yoins OOTD

Prilika za novu suradnju stigla je sa Yoins-a i, s obzirom da imam već par stvari s te stranice, a čula sam da mnogi nisu zadovoljni kupnjom, odlučila sam još jednom provjeriti i podijeliti s vama svoje dojmove.  Prošli put sam vam pisala o ovoj pončo-vesti, a danas je riječ o total looku naručenom s Yoins-a.
Ovaj put naručila sam 3 stvari i narudžba je bila u mojim rukama već za 2 tjedna (ako ne i koji dan prije). Jako sam se veselila hlačama koje sam odabrala, tako da ću krenuti od njih.

LINK: goo.gl/E9qZRJ
Cijena: 30$


Već dugo mi se sviđaju ove Lace up hlače, no s obzirom da sam bila trudna kada su se pojavile, nisam imala priliku naručiti ih do sada. Materijal mi se također jako svidio jer imam jednu suknju istog materijala i obožavam je nositi. Toliko je ugodna i mekana i savršeno prianja uz tijelo. Isto to sam očekivala i od ovih hlača. Odabrala sam M veličinu, no sada mi je krivo što nisam uzela S. Iako sam od ovih hlača očekivala dosta elastina (kao što ima moja suknja), one ga nemaju pa su mi primjerice u nogama odlične (jer vezicama možete regulirati širinu hlača, no u struku imam malo mjesta, a voljela bih da su tu uže i da me malo više stisnu. Mislim da ću ih dati suziti jer mi se zbilja sviđaju. Što se kvalitete tiče, prolazno je. Ne mogu reći da su najkvalitetnije hlače koje imam, no za tu cijenu su ok. Materijal je dosta tanak, no to mi se sviđa jer bi ih nosila ljeti, a da imaju elastina bile bi zbilja odlične. Ja sam odabrala maslinasto zelene, a u ponudi imaju i crne.

Uz ove hlače tražila sam neku jednostavnu, bijelu vesticu i našla upravo ono što sam zamislila. Iako vrlo često kineske vestice budu jako lošeg materijala, ova me pozitivno iznenadila. Iako je na prvu izgledala nekako jadno, nakon pranja je dobila mekoću i oblik kakav treba imati. Iako je pletena vesta, materijal je tanak i fin, a najviše mi se svidio širi V izrez tako da je mogu nositi i tako da mi je jedno rame golo. Vesta je s prednje strane kraća, a iza malo duža. Ja sam odabrala veličinu S jer je model oversized.
LINK: goo.gl/zFK2h9
Cijena: 18$

Kao mali dodatak na ovaj look, uzela sam još ovaj, rekla bih nakit, no naziva se halter. Zapravo je riječ samo o vezici koja se stavi oko grudi kao mali ukras. Iako se meni na slici i ne vidi, mislim da je zgodan detalj na ovako otvorenim majicama.
LINK: goo.gl/uqh48K
Cijena: 4$

I da, ne vezano za Yoins narudžbu, moram podijeliti svoje oduševljenje ovim Jimmy Choo cipelama koje sam baš kupila dan kada sam fotkala ovaj look. Toliko su udobne da vam ne mogu opisati i ako ćete ikada tražili cipele za neku posebnu prigodu, imate moju ogromnu preporuku. Jimmy Choo sam imala prvi put za svoju svadbu i na peti od 13 cm bez platforme sam bila do jutra. Zbilja najudobnije cipele ikada! 
 

Hlače: goo.gl/E9qZRJ
Vesta: goo.gl/zFK2h9
Halter: goo.gl/uqh48K
Pišite mi što mislite o ovom looku.
Jeste li za više recenzija sa Yoins-a?

Puse od mame i Ane. :*

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol