SheIn Beachwear

Već duže vrijeme gledam kupaće kostime na SheIn i oduševljena sam ponudom. Nedavno sam obišla par dućana u gradu u potrazi za badićima, no nisam našla ništa što mi se sviđa. Većinom su modeli gaćica vrlo široki, a jedini koji mi se sviđaju su iz Tezenisa i Calzedonie, no njih već imam u više boja. Iz tog razloga ipak sam se vratila na SheIn i naručila 2 badića.

Prije nego stavim slike u badiću, samo da vas podsjetim kako sam izgledala prije 10 mjeseci, pa imajte razumijevanja :D

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cijena: 13$

Prvi koji sam odabrala je ovaj sa trešnjicama. Presladak mi je i bio je to prvi koji mi je zapeo za oko. S obzirom da inače kad kupujem badiće, uzimam donji dio M, a gore L, sada sam se odlučila za L (jer nije moguće birati različite veličine gornjeg i donjeg dijela) u nadi da je model manji, a i moram biti iskrena, malo sam deblja sada nego što sam bila prije trudnoće. Materijal badića je odličan i isti je kao na slici, jedino, mislim da sam mogla uzeti M. I gaćice i gornji dio su mi malo komotniji i više bih voljela da me stisne. Druga stvar, na slici on izgleda snježno bijele boje, no uživo nije baš toliko bijeli. Još jedna stvar, s obzirom da je gornji dio topić, mislila sam da se ova bašnica može zatezati i smanjivati taj otvor na dekolteu, no on je samo za ukras. Za ovu cijenu os 13$ dobijete zbilja dobar badić, i svakako uzmite realnu veličinu. U gornjem dijelu nalaze se spužvice, no ukoliko vam se to ne sviđa, mogu se izvaditi.
S obzirom da mi se ovaj badić toliko svidio na prvu, zanemarila sam činjenicu da nema ramenice, iako bi mi to sada bio pametniji izbor, s obzirom da još dojim. Mislim da znate na što mislim :D


Šešir sa slike je također naručen sa Shein, pa ako vas zanima, možete ga naći ovdje:

Cijena: 7$

Isti kao na slici. Malo se zgužva u paketu, ali brzo se izravna. Za tu cijenu, super!

LINK: goo.gl/tbuiQX
Cijena: 14$

Ovaj sam badić također uzela u L veličini, no zbilja  mi je krivo što nije M jer mi je malo velik. I top i gaćice malo su mi široke i zbog toga se stvaraju nabori koje možete vidjeti i na slikama. Ovaj mi se čak više sviđa od prvog jer je tako mekan i ugodan. Ovaj put se vezica na topiću može stezati i to mi je super. Materijal je doličan, dupli i boja mi se sviđa. Oduševljena sam kvaliteton Shein badića, i s obzirom da me vas dosta pitalo kakvi su mi, vjeujem da su im i drugi odlični jer su isti kao na slikama. Obratite pozornost na mjere i, po mom mišljenju, odaberite realnu veličinu, tj. onu koju i inače nosite. Ugornjem dijelu se također nalaze jastučići (podstava) koju možete ukloniti. Moja preporuka je da ih pri pranju izvadite jer su me moji nagužvali i promijenili oblik.


I na ovim slikama imam kapu naručenu sa Shein:

Cijena: 5$

Ista kao na slici. Kapu i šešir sam zapravo naručila samo da ne platim shipping. :D

Što kažete na badiće sa SheIn?
Zbilja imaju masu modela, uzoraka i boja. Kvaliteta im je odlična i još jednom sam se uvjerila da zbilja dobiješ ono što vidiš na slici. 

Pišite mi što mislite.

Pusa od Ane i mame.
:*

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol