Favoriti za jesen i Prva velika suradnja u CH

Iako ne volim zimu i nema mi ništa gore nego kada mi je hladno (ok, i kada sam gladna), ali nekako se podnosimo jer zimi možeš svašta natrpati na sebe, a da u isto vrijeme izgledaš dobro i da ti nije hladno. :D Prije sam mrzila nositi čizme i to mi je bio glavni razlog za preziranje ovog godišnjeg doba, no ako se odlučiš seliti u Švicarsku, moraš se valjda prilagoditi nekako.

Nedavno sam ostvarila svoju prvu, mogla bih reći, VELIKU suradnju od kako sam ovdje u CH. Ne mogu vam ni opisati koje je to bilo uzbuđenje kada sam dobila mail s prijedlogom da me netko plaća za shopping. :D Da li može biti bolje? Sve što sam ja trebala je shoppingirati i odabrati nekoliko jesenjskih favorita i sve skupa to prezentirati. Nitko sretniji od mene!

ALI...kada imate dvoje male djece i živite 900km daleko od obitelji/rodbine i bilo koga, čak je i shopping nešto što se treba pomno isplanirati, a i tada vam taj plan ništa ne znači jer, naravno, sve treba prilagoditi djeci. Prva ideja mi je bila sama se zaletiti u shopping bez brige i pameti, ostaviti Maria s djecom pa nek' se snalazi.. no znala sam da će potrajati i da ću se morati vraćati doma dojiti Ritu (sa izdajalicom sam nekako na VI, i ukratko, nepodnosimo se), a osim toga htjela sam par fotkica is shoppinga pa sam htjela da me Mario i poslika. S obzirom da smo mi uvijek svi na okupu (paket od 4u1) jer nemam gdje ostaviti njih dvije pa ni na 10 min, išli smo svi zajedno. Ne mogu vam ni opisati količinu stresa i nervoze koja je vladala, ali, hvala Bogu, moj Mario je moja "Chill Pill" i on u takvim situacijama zbilja uvijek nekako sve uzme na sebe, da bi ja mogla obavljati svoje. Zbog toga sam mu neizmjerno zahvalna i zbilja to cijenim, iako mu to možda nikada nisam ni rekla (sad ću ga odmah testirati da li mi stvarno čita postove kada objavim haha). Iako sam mislila da imam 2-3 sata posla, to se odužilo s pauzama i breakovima za papanje na skoro 6 sati! Stvar je u tome da sam htjela kombinacije kupiti u što više različitih dućana, jer da se mene pita, mogla sam se ja kompletno obući u ZARI. Odličnu robu imaju ove sezone! 
Iako sam u trenu kupnje bila pod stresom i nervozna proklinjala život što nemam baš nikad vremena za samo sebe (#momlife), htjela sam se ošamariti kada smo stigli doma. Pogledala sam svoje cure i pomislila kako mogu biti sretna i zahvalna što ih imam. One su bile toliko dobre da je par Aninih ispada zbilja zanemarivo, a i Mario je to sve uzeo u svoje ruke i još me uz njih dvije i stigao fotkati. 
Jako sam zadovoljna svime što sam uzela. Sve ovo su mi neki bezvremenski komadi za svaku priliku i skoro pa svi se mogu međusobno kombinirati. Osim slika, koje ću niže staviti, napravila sam i ovaj kratki IG video sa svim kombinacijama. 



Nedavno sam vam i najavila ovu suradnju, no nisam unaprijed smjela previše otkriti. Iako je sadržaj na njemačkom, hvala vam od srca što ste me u tolikoj mjeri podržali. Presretna sam! Nisam to mogla ni zamisliti! <3
Hlače i Remen: Pull & Bear
Majica: Tally Weijl
Šešir: H&M
Čizme,Torbica i Kaput: Zara

Haljina: H&M
Jakna: Tally Weijl
Čizme: Zara
Šešir: H&M
Naočale: Pull&Bear

Minica: H&M
Majica: Tally Weijl
Cipele: Zara
Torbica: Manor
Kapa: C&A

Haljina: H&M
Čizme: Zara
Torbica: Zara
Remen: Pull&Bear

Pišite mi koja vam se kombinacija najviše sviđa. Zapravo, pišite bilo što, da li vezano za kombinacije ili to kako hendlate djecu kada imate nešto za obaviti. Svaki savjet je dobrodošao!

Ljubim vas!
- Blaža -

Primjedbe

  1. Super su ti kombinacije! Odlično si to odradila! Želim ti puno sreće da i dalje dobiješ neke super ponude. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kombinacije su odlične, sebe osobno najviše vidim u prvoj jer nisam od haljinica i suknjica, makar ih volim vidjeti na drugima. Što se tiče djece tu te skroz kužim, problem je kada ih nemaš kome ostaviti da si mirna i možeš obaviti stvari za sebe bez stresa. Moji su sad već školarci pa ih lagano ostavljam same doma kada moram otići na kratko, ali iskreno uvijek si mislim da li će napraviti neku glupost ili se posvađali (tri dečka od 11,13 god.). Dok su bili manji ako je mogao čuvao ih je muž. Svaka čast što si se odlučila na ovakvu avanturu shoppinga sa curama i još to ovakvo vrhunski odradila. Sve pohvale i mužu na strpljenju i fotkama 😊.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti si toliko divna i puna ljubavi :D I zasluzeno si dobila ovakvu saradnju, jer si prekrasna kao model i uvijek imas zanimljive objave, a prije svega iskrene sto svi mi koji pratimo cijenimo.
    A sad bih te zamolila da nam napises jedan topic na temu mrsavljenja nakon poroda, nevjerovatno kako izgledas, samo nemoj napisati "genetika" :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj pa baš ti hvala! Morat' ću te, nažalost, razočarati. Zbilja po tom pitanju nisam ništa radila, iako svaki ponedjeljak odgađam i govorim da se moram malo pozabaviti s time. Kile su više-manje otišle same od sebe, ali tijelo nakon dva poroda nije opet isto. Sve govorim početi s vježbanjem, no uz njih dvije stalno odgađam.

      Izbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol