Novo u mom ormaru - SHEIN 11 YEARS - Happy Birthday!

Konačno sam se vratila blogu!
Uz moje cure nemam baš previše vremena, no namjeravam opet povremeno pisati. Primijetila sam da su posljednji postovi bili uglavnom recenzije sa SheIn, no potrudit ću se ubaciti i ponešto drugo.
Kada je šminka u pitanju, zbilja se ne šminkam tako često pa samim time i ne kupujem, a brzinske recenzije i preporuke možete vidjeti ukoliko me pratite na Instagramu.

Danas sam se vratila na blog jer sam naručila opet par stvarčica sa SHEIN-a koje sam vam htjela pokazati. S obzirom da sam već godinama vjerna SheIn online shopu, ormar mi se pretvorio u mali SheIn butik.
S obzirom da stranica slavi 11. rođendan, imam za vas i kod za popust 11SH462 .


Prva stvar koju sam jedva čekala isprobati je ova predivna haljina. Iako sam mislila da je neću ni moći obući ove godine, ulovila sam valjda posljednji topli dan u godini i ponosno je prošetala gradom. Iskreno, jedva čekam opet proljeće, iako je možda  probam kombinirati i na tanke najlonke i čizme. Haljina je ista kao na stranici. Dvije nijanse rozog leopard uzorka, predivna boja i omotava se oko tijela i tako si određujete koliko će vam biti uska. Ja sam uzela veličinu M. mala napomena: pazite ako vjetar puše! haha
Cijena: 27$




S obzirom da je trend mrežastog i točkastog preuzeo gotovo sve dućane, na SheIn možete također naći milijun varijanti takvih majica/bluzica. Ja sam odabrala ovu crnu i, iako je lijepa, očekivala sam majicu, a ne bluzu. Ne znam zašto, moja greška, iako se na slikama očito vidi da nije majica. Rekla bih da je riječ o šifonu kojim nisam pretjerano oduševljena, ali ok je. Mrežasti dio je izrazito lijep i mekan, a ne grebe ni malo. Na rukavima je gumica tako da si sami možete diktirati dužinu. Odabrala sam M veličinu. S obzirom na cijenu, zbilja se isplati. Vrlo sličnu sam u Zari platila 4x više.
Cijena: 10$



Zadnje u mojoj narudžbi našao se ovaj basic kombinezon. S obzirom da nisam previše outgoing i da su moji izlasci najčešće šetnje s curama, ovaj kombinezon je odličan za to. Ima otvorena ramena, pa se da lako kombinirati uz nešto elegantnije, jako je ugodan, a ono najbitnije, nije proziran. U struku ima gumu (koja se ne steže i povez je samo za ukras) te naglašava struk koji je kod mene još u nastajanju. Haha Odabrala sam M veličinu.
Cijena: 17$




Jedva čekam odabrati nešto novo. Nakon poroda nisam bila svoja i zbilja nisam kupovala puno pa se sad baš veselim vratiti shoppingu. Što kažete na haljinu? Da li je i vama toliko lijepa kao meni? 

Pišite mi ako bi o nekoj temi voljeli čitati na blogu. 

pusa, Blaža.

Primjedbe

  1. Prekrasna si! I haljina je zaista fantastična, također mi se sviđaju i bluzica i kombinezon :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol