No Teddy, please!

Oduvijek sam ljetni tip i trenutno sam u baš nekom lošem periodu. Ne podnosim ovo prijelazno, na pola vrijeme i kao što neke dokrajči proljetni umor, tako je mene sada pokosio ovaj jesenjski. Užasna mi je ta promjena vremena i mrkli mrak u 18 sati. Imam dojam da mi je dan još kraći i da sada (ne)stižem još manje nego prije. 

Osim toga, Ana i Rita su oduvijek velike spavalice i nikada se nismo budile prije 9, čak i 10 sati pa sam si vrijeme prilagodila tako da sve obaveze, planove i užitke obavljam tek kada one zaspu i zato rijetko kada idem spavati prije 2. Od kad se vrijeme pomaklo za sat vremena, one spavaju do 7 ili 8! Ne znam što se desilo, ali za mene je to šok! Nemogu nikako doći k sebi, naspavati se i odjednom promijeniti svoju rutinu. Do podne se ne mogu razbudili čak ni uz duplu kavu, a kamoli obaviti nešto tako da jutro koristim za odgovor na mailove i naravno online shopping (blago meni kad mi je to dio obaveza). 
Prije tjedan-dva stigla mi je posljednja narudžba sa SheIn i mogu reći da je među boljima. Baš patim na jakne i kapute i nekako uvijek završim pretražujući tu kategoriju, tako da mi se nekad zbilja zna dogoditi kada nekuda idem da znam koju ću jaknu ili kaput, ali zato ništa drugo nemam za obući. 
Već posljednje 2 godine vodim borbu s kupnjom slavnom Teddy kaputa. Privlači me njegova udobnost i toplina, ali nikada nisam naletila na neki za koji bih rekla da je lijep. Uvijek mi nekako takvi kaputi izgledaju iznošeno i neuredno, a sada sam odlučila naručiti nešto slično i zbilja nisam pogriješila. Nije klasičan "Teddy", ali je predivan, mekan, topao i ne izgleda istrošeno. Zapravo je imitacija vune i oduševio me već na slikama drugih kupaca, dok mi na oglasu i ne izgleda tako dobro. U recenzijama također piše da je oversized (veći model) pa sam iz tog razloga naručila S veličinu.  Prezaljubljena sam u ovaj kaput i mislim da ćete me vidjeti još puno puta u njemu ove sezone.
Cijenu od 44$ totalno opravdava i ukoliko ste tražili tako nešto, da niste fan klasičnog teddija, spremite si ovaj u favorite i javite mi svoje oduševljenje kad vam stigne. #thankmelater
Pullover je također dio nove narudžbe i odličan je. Mekan, topao i kvalitetan. Idealan za hladne dane. Veličina je univerzalna, dostupan je i u rozoj boji.

Kaput: bit.ly/2MCVSUT  (44$)
Pullover: bit.ly/32nNTlz  (22$)

Posljednje u mojoj košarici našla se jedna haljina. Iako sam imala spremljeno i u planu naručiti blazer/sako haljinu, ona se rasprodala pa sam našla ovu divnu, crnu midi haljinu. Naručila sam M veličinu, no malo mi je velika, tj. više volim kada me malo stisne, tako da smatram da bi mi S bila još bolja. Po meni je malo veći model, pa imajte to na umu. Materijal je odličan, ima malo elastina i na stražnjoj strani mali rasporak. Idealna je za izlaske, svečane prilike, a zbog svoje pristojne dužine možete je nositi i na posao. 

Haljina: bit.ly/32cWR4Z  (19$)

Ukoliko planirate kupnju u neko skoro vrijeme, podsjetit ću vas samo da će krajem ovoga mjeseca biti Black Friday i Cyber Monday popusti pa spremite više toga na svoju listu želja. :) Osim toga, imam i novi kod za dodatnih 15% popusta, a to je Q4blaza15

Kako se vi nosite s ovom promjenom vremena i da li svoju "depresiju" liječite shoppingom ili imate neku drugu metodu?

Pišite mi!

pusa,
Blaža

Primjedbe

  1. Kaputić je presladak, a haljina izgleda baš lijepo elegantno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oboje je zbilja odlično. Kaputićem sam oduševljena, a haljina je baš must have!

      Izbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol