SHEIN Black Friday - Ne propustite odlične popuste!

Black Friday manija već je krenula i iz tog razloga vam i ja donosim mali uvod. 
U najavi su veliki popusti na SHEIN stranici pa ukoliko ste planirale kupnju, službeni BLACK FRIDAY je 29.11., (a u ponedjeljak je rezerviran za Cyber Monday) tako da pripremite svoju shopping košaricu i čekajte na odlične popuste. Osim toga, za vas imam i kod za dodatnih 15% popusta (bez minimuma), a njega već možete i sada koristiti, ukoliko se ne odlučite čekati Black Friday. Kod za popust je: BF191138

I meni je u planu napraviti jednu narudžbu s nekoliko torbica i modnih dodataka.

Ovom prilikom odabrala sam 3 nova artikla koja ću vam ukratko predstaviti i recenzirati. Konačno opet pogađam veličinu koja mi odgovara, što mi je u trudnoći bilo užasno teško pa iz toga razloga nije ni bilo outfit postova, jer nisam ništa naručivala. 

Ovoga puta odabrala sam vrlo jednostavne artikle koje već duže vrijeme imam na wishlisti. 
Riječ je o dvije potpuno različite suknje i jednoj vrlo lijepoj, a basic majici koju sam spremila nakon što ju je Andea (@andrea__johnsson) pohvalila. 

Prva suknja je zbilja odličan izbor za jesen/zimu. Deblja, čvrsta, kvalitetna. Ne rasteže se i realne je veličine. Odabrala sam M veličinu, ali mislim da bi se uspjela uvući i u S, samo bi mi kretanje u njoj bilo ograničeno. haha  Cijena joj je 19$.
Majica je, tanka, kvalitetna, od rebrastog pamuka te ima malo elastina. Ima volančiće oko vrata i na ramenima i super je izbor na suknje i hlače višeg struka, no uz neke nižeg struka je nebih nosila jer nije previše dugačka. Veličina je također M. 11$ joj je cijena.


SUKNJA: bit.ly/2QncfbM 
MAJICA:bit.ly/2XevDcm 

Druga suknja, dugo je na listi, i iako je tanka i plisirana, odlična je, čak i sada na čizme! Malo me smetalo to što na pasici ima vezicu, što sam mislila da će izgledati previše sportski, no ne smeta me toliko. Dobro je što je ta vezica i funkcionalna pa suknju po potrebi možete i stegnuti. Odabrala sam veličinu L s obzirom da je riječ o gumenoj pasici pa razlika u veličinama nije velika, a nisam htjela da me previše stisne. Veličina mi odgovara, no vjerovatno bi mi i manja bila ok. 
Ne mogu reći da je neka wow kvaliteta, ali dobra je. Lijepa je, sviđa mi se uzorak i nijanse i baš je efektna, a cijena joj je 17$.



  SUKNJA: bit.ly/379pUJi 
MAJICA: bit.ly/2XevDcm 


Eto, sve sam vam pokazala. Samo ću reći da mi se treba poklopiti 78 stvari da bi se uspjela uz moje dvije cure fotkati. I onda kao šlag na torti, dok sam se ja dovela u stanje da na nešto i ličim, kiša je počela padati. Šta ću, pravi se da ti ne smeta i da ti nije hladno.
Jel' mi uspjelo?

Pusa,
Blaža.

Primjedbe

  1. Преобразите свой образ с нашей коллекцией брендовой спортивной одежды для женщин и мужчин в магазине Allegria. От функциональных кроссовок до стильных курток, мы предлагаем вам лучшее сочетание комфорта, стиля и качества. Наслаждайтесь своими тренировками вместе с нами!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol