December to remember

Posljednji mjesec u prošloj godini bio je vrlo uzbudljiv, ali i zahtjevan. Osim standardne strke zbrke oko blagdana, bila sam više sama s curama jer mi M privremeno u Zürichu, tako da odlazi rano ujutro, a dolazi pred spavanje. Uz sve to, ja sam imala više posla nego ikad! Iako me to jako veseli, razina stresa bila je na nivou jer se ipak svakom poslu i suradnji volim posvetiti i odraditi najbolje što mogu, bez obzira na okolnosti.  Od kad sam u CH nisam imala priliku previše surađivati sa brandovima ovdje i nije to toliko razvijeno kao kod nas u HR, pa sam jako sretna što sam se i ovdje uspjela pokrenuti malo po tom pitanju. Pričala sam vam već o svojoj prvoj velikoj suradnji ovdje, i koliko se čini, to ima potencijala prerasti u nešto konkretnije. :) Kao da su se prošli mjesec pokrenule neke stvari!
S obzirom da mi sve slike Mario radi, moram isplanirati njegov slobodan dan da stignem(o) odraditi sve potrebno. Uz to mi se mora poklopiti dobro vrijeme i cure moraju biti raspoložene jer (nažalost) sve moramo raditi uz njih dvije. Jednom riječju, zna biti kaotično!
Ovaj tjedan mi je tu mama pa želim iskoristiti njenu pomoć koliko mogu, no s druge strane sam sada ograničena jer nemam auto (potpuno je izgorio prošli tjedan u požaru jednog auta).
I tako, jučer se ja spremim da idemo poslikati novu kombinaciju sa SheIn-a. Vani hladno, ali lijepo sunčano. Mislim si nije moglo bolje. Spremam se na brzinu, oblačim robu i gledam da li mi trebaju sunčane naočale. Euforično letim van, prvi put bez cura i mislim si “ovo ćemo odraditi u 10min”. 
S obzirom da nemamo auto, prošetat ćemo kvartom i naći neko ok mjesto za fotkanje... Šetamo tako udaljeni par ulica od naše, prvi put nakon dugo vremena sami i smijemo se jer se možemo držati za ruke. Haha možda smiješno zvuči, ali s obzirom da nikad nismo sami, zbilja nemamo priliku. 
Taman kad smo se počeli s fotkanjem, nestaje sunce i počinje neki ludi vjetar koji se u 5min pretvorio u guste snježne pahulje.
Iako sretna jer je izgledalo da će ovo biti prvi snijeg ove godine, krivo mi je jer je propalo fotkanje. Krenuli smo doma i tada spazili natkrivenu garažu koju smo htjeli iskoristiti da se ipak poslikam. Veselila sam vam se recenzirati ovu novu robu, jer sam svime baš zadovoljna. Pa eto, u nastavku fotke i kratki dojmovi. :)
 SUKNJA: shein.top/pv9nctt (17$)
MAJICA: shein.top/kr1gzwv (5$)
JAKNA:shein.top/i5p8mt8 (52$)


Počet' ću s artiklom koji me najviše oduševio, a to je jakna. Prelijepa, kvalitetna i prije svega topla. Jučer je bilo užasno hladno, i jednom riječju, smrzla sam se, ali jakna je baš topla kada se zakopča. Baš grije. Totalno opravdava svoju cijenu. Uzela sam M veličinu. 
Suknja je zbilja divna. Materijal, boja i dužina, sve mi se sviđa. Nije prekratka, što mi je bitno i remen u struku je super detalj. Da bi mi bila baš savršena, fali joj malo elastina. Rasteže se, ali malo. Uzela sam M veličinu. 
Majica je prelijep detalj, a cijena joj je samo 8$(sada samo5$). Obožavam točkice i sve s točkicama mi izgleda tako lijepo. Htjela sam na ovu kombinaciju kombinirati točkaste najlonke, ali nisam htjela pretjerivat sa #dotsondots. Materijal je super. Mrežast, rastezljiv. Kao što vidite, malo je prozirna, ali od takve mrežaste majice, to je i za očekivati. Jedva čekam priliku da je kombiniram na crne hlače visokog struka. Mislim da će mi se u toj kombinaciji još više svidjeti. 
U slučaju da vas zanima, čizme su iz Zare (nekoliko vas me već pitalo u DM na Instagramu).

  S kodom Q1blaza imate 15% popusta na SHEIN narudžbe iznad 60$. 
Šaljem vam puse.
Blaža.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol