Karantena Glam

Ne mogu vam ni reći koliko mi je dobro došla ova karantena. Sve nešto čujem kako se ljudi žale, kukaju kako moraju biti doma sa svojom obitelji, uživati, kuhati i fino jesti, i onda se pitam jesam li ja u ovoj Švicarskoj skroz poludila?!  Iako sam ja ovdje ionako dosta izoliana od ljudi koje volim i ne mogu do njih samo tako, meni ova karantena nije uopće teško pala. Palo je jedino par kg viška na vagi, ali nije mi ni toga žao jer zbilja uživamo u hrani, a ja u kuhanju jer imam više vremena kad je Mario s curama. Zbilja uživamo svi u ovom vremenu zajedno i teško nam je prihvatiti činjenicu da traje još samo kratko. Malo nezahvalno, znam, ali opet, sada smo se tako naviknuli što smo 24/7 zajedno i cure su toliko sretne zbog toga pa mi je srce baš puno. Inače nam Mario puno radi i posljednjih mjeseci još putuje svaki dan do Züricha i nazad pa ga cure vide svega sat vremena navečer, ako i toliko. Iz tog razloga i kažem da nam je ova karantena došla kao godišnji u najboljem trenu. Meni da malo predahnem od "mama posla" i da ulovim koji minuticu za svoje male gušte u danu, a Mariu da ima priliku provesti više vremena s curama. Iako smo dane provodili uglavnom u izolaciji i nismo uopće izlazili, hranu smo naručivali, a u posljednje vrijeme, od kad se situacije malo i smirila, počeli smo izlaziti u prirodu. Imamo sreće što smo samo par minuta udaljeni od brda, šume i prekrasne prirode u kojoj svi uživamo. Osim toga, nikada nisam bila toliko sretna i zahvalna što imamo i malo dvorište jer nam je i to bilo od velike pomoći, a vrijeme u karanteni nije moglo biti bolje.
Kao što sam rekla, imala sam i više vremena za sebe, za neke svoje rituale i gušte koji mi pune baterije i čine sretnom. Jedna od njih je, kao što znate, šminkanje i volim se katkad srediti, sebi za dušu, iako i uživam u tome da se ne šminkam svaki dan, kao prije.
S obzirom da mi je s pidžamom iz prošlog posta stigla još jedna kombinacija, odlučila sam se dotjerati i prošetati je pa makar i po stanu. Ne znam za vas, ali kada se malo dotjeram, odmah se osijećam bolje. Dođe mi kao neka stres terapija, a s obzirom da se više ne šminkam često, baš uživam u tome.
Kada sam na IG objavila slike ovog looka, dobila sam par poruka s pitanjima "Di ćeš ti u karanteni?" "Crveni ruž za po doma..?" i slično.  Nisam ni rekla da tako izgledam svaki dan i da kuham u bijeloj košulji. Ali zar moram biti svaki dan u pokapanoj trenirci, s pokvarenim lakom na noktima i blijedog lica? Jesam, i volim i to izdanje, ali ako mi srce zatitra kada doma stavim ruž za neki svoj gušt, onda ću to i učiniti. :)
Što se kombinacije tiče, ona je, pogodite, sa SHEIN-a i oduševila me poput one pidžame. Hlače imam već dugo na wishlisti, a s obzirom da mi se sviđa Momjeans model hlača, uzela sam i ove. Iako piše da nemaju elastina, uzela sam M jer u komentarima piše da je model malo veći. Taman su mi, iako kad se riješim ovih par kg viška koje sam zaradila u karanteni, biti će mi još bolje. Model mi je odličan, boja i materijal također.
Uz ove trapke kombinirala sam bijelu košulju, ali ne baš klasičnu. Ova ima gola ramena i duge rukave i mogu vam samo reći da mi je Precool! Odlična je! Materijal je san! Predivna, lagana, mekana..razmišljala sam čak da odrežem ove bretele, ali mislim da bi mi tada padala preširoko na ramena pa da bi je uništila, tako da sam od te ideje odustala.





Osim toga, skrećem vam pogled i na novu narukvicu i prsten od Daniel Wellingtona. Za mene najljepša kombinacija zlatne i bež boje. Imajte na umu da moj kod BEAUTYLICIOUSMOM uvijek vrijedi za 15% popusta.


Na SHEIN-u je to Q2blaza za 15% na narudžbe iznad 60$.


Pusa,
Blaža.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol