Dove DermaSpa Summer Revived

Nakon dužeg vremena, stiže jedna brza beauty recenzija.
S obzirom da sam vam u ovo vrijeme pričala o kremama i pekmezima za sunčanje, ove godine je situacija malo drugačija. :D Dolazak novog člana obitelji, rezultira manjkom, rekla bih i minusom slobodnog vremena, pa tako mama više nema vremena uživati, mazuckati i izležavati se na suncu. Zato posežem za, već provjerenom, metodom - kreme za samotamnjenje.
Iako se nadam da ću imati priliku na godišnjem malo i uživati u sunčanju dok tata čuva Anu, sada bijele noge spašava Dove Summer Revived losion.
 

Ako se sjećate, prošle godine sam ga brzinski jednom isprobala samo da vam kažem da li valja ili ne, i svidio mi se tada pa sam ga sada opet iskopala iz ladice. :)
Nisam inače koristila baš losione ovoga tipa, osim par puta u srednjoškolskoj dobi, no tada iskustva nisu bila baš pozitivna. Čitaj - Narančasta, flekava koža. :D

Znam da se mnogi boje posegnuti za proizvodima za samotamnjenje kože, no mislim da je to puuuno bolja ideja od npr. solarija. U moru proizvoda ovoga tipa, naravno da mnogi od njih daju odlične i velike promjene, pa ako želite "second skin" rezultat i drastičnu promjenu, nemojte ovaj Dove losion ni probati. No ukoliko vam treba malo topline na koži za neku prigodu ili svakodnevno, ovo je odličan izbor. Rezultat je vrlo prirodan, bez komplikacija prilikom nanošenja i bez nereda. Losion je lagane, vrlo mazive teksture i ima ugodan "Dove miris". Nekoliko sličnih krema koje sam gledala, imale su vrlo odbojan i čudan miris, i iskreno, nikad nebih nanijela nešto na kožu što me mirisom već odbija.

Prvi korak prije nanošenja losiona je peeling tijela. Ja za to koristim ovaj Clarins peeling i on taj posao odradi zbilja odlično. Pilingom istrljate dijelove tijela na koje mislite nanijeti losion i na taj način uklonite mrtve stanice kože i temeljito očitite kožu te pripremite za losion.


Druga stvar koju ja još napravim prije losiona je nanošenje neke hidratantne kreme na stopala i dlanove. Iako na te dijelove ne nanosim losion za samotamnjenje, oni vrlo lako zahvate narančasti ton, ukoliko dođe u kontakt s losionom.


Treći, i posljednji korak je nanošenje losiona, a to radim kao što bih nanijela i svaki drugi. Ne pretjerujem s količinom i lagano ga umasiram dok ne upije.
S obzirom da losion nanosim golim rukama, nakon korištenja temeljito operem ruke sapunom u koji dodam malo prethodno spomenutog peelinga.
Nemojte samo misliti da promjenu morate vidjeti odmah i zbog toga nanijeti veće količine losiona. Promjene su vidljive tek nakon 6-8 sati, iako ih ja uočim tek iduće jutro. 


Ovaj losion koji ja koristim je "medium to dark" verzija pa imajte i to na umu.  Cijena mu je oko 35-40 kn za 200 ml proizvoda koji se zbilja polako troši, a rezultat sa slike je postignut jednim mazanjem.
Još za kraj, ispire se s kože vrlo neprimjetno, što znači bez mrlja i šarenila. Po potrebi ga možete koristiti svaki dan ili samo par puta, dok ne dostignete željenu put. Nanosila sam ga na cijelo tijelo, osim na lice. Ako ste i to probale, javite mi!
Nadam se da sam vam pomogla ukoliko tražite neki proizvod za smotemnjenje koji je dostupan u drogerijama, po vrlo pristupačnoj cijeni.

Javite mi ukoliko ste ga probale. Zanima me da li ste i vi zadovoljne poput mene. 

Pusa od mame i Ane. :*

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol