Milano #ootd

Mužev rođendan odlučili smo provesti u Milanu.
S obzirom da  smo išli na Moncer event i odabrali si ljetne jakne, ostatak dana smo odlučili ostati u Milanu. Gdje ćeš bolje?! :)
Iako nismo planirali shoppingirati, Ana je naravno opet dobila par novih stvari iz Zare, a to je uvijek slučaj jer u Luganu nemamo Baby Zaru (kakva šteta).

Baš par dana prije izleta u Milano, meni je stigla posljednja SheIn narudžba, a košulju/jaknu sam odlučila odmah obući jer me od prve oduševila.

Cijena: 20$

Kao što sam rekla, jakna je PRE-ODLIČNA! Boja ista kao na slici, odlična kvaliteta (pamuk), čvrsta i lagana. Rukavi nisu skroz dugi, nego 3/4 dužina. Cijeli rub jakne kao i džepovi su poderani i taj detalj mi se jako sviđa. Ova jakna dostupna je u više boja, a veličina je univerzalna, a rekla bih da ide do veličine L.
Možete vidjeti da na stranici ima odlične ocjene i da je svi hvale, a ukoliko ste sitnije, u slikama recenzija ima dosta sitnijih cura na kojima jakna izgleda odlično jer im je još duža nego meni.
Uglavnom, ukoliko tražite nešto ovakvo, imate moju ogromnu preporuku jer nećete požaliti. Osim što je ljeti možete nositi kao jaknicu, u hladnijim danima, nosit ću je kao košulju.
U nastavku bacite oko na moje slike i recite mi što mislite. :*



Da li se i vama sviđa koliko i meni? 
Majica i hlače: ZARA
Cipele: Bershka

Ukoliko niste znale, od nedavno SheIn u ponudi ima i PlusSize kolekciju: LINK
a osim toga i muški asortiman: LINK

Prije par dana naručila sam badiće pa jedva čekam da stignu. Javite mi da li želite i recenziju njih.

xoxo, Beautylicious.

Primjedbe

  1. Ajme ženo predivna si! Jaknica ti odlično stoji i baš mi se sviđa :) ja svakako želim vidjeti i badiće jer sam razmišljala da si naručim ove godine jedan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Badići su mi stigli i stvarno su ok. Mogla sam uzeti manju veličinu, ali dobro mi je i ovako. Ako se usudim, bit će i neka slika za recenziju.

      Izbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol