Shein casual ootd

Iako sam vam već pokazala traper jaknu koja mi je stigla sa Shein-a, u istoj toj narudžbi stigla mi je i traper minica i majica. Ukoliko vas zanimaju dojmovi o ovim artiklima, nastavite čitati.

LINK: bit.ly/2HWk6dc
Cijena: 16$


Baš prije par tjedana gledala sam istu ovakvu minicu u Bershki i kasnije mi je bilo žao što je nisam uzela. Vrlo popularan model poderane traper minice ovo ljeto i smatram da je neizostavan komad ove sezone. Super mi je što je mogu nositi na pete, ali i na tenisice. Cijena je dosta pristupačnija od onih u dućanima, a kvaliteta ista. Napravljena je od 100% pamuka tako da računajte da nema elastina. Ja sam se iz tog razloga odlučila za L veličinu i jedva je prevučem preko bokova (no to mi je uvijek problem sa robom bez elastina). Mislila sam da će mi možda biti velika, no na knap mi je tako da sam se očito malo podcijenila. haha Kvaliteta je odlična, čvrsta je i jako mi se sviđaju poderani dijelovi. Možete izabrati ovu ili tamniju vezriju ove minice. Meni se kod ove minice sviđa sve, osim što bih voljela da je oko nogu mrvicu uža, no ja to kod slika nisam primjetila. Osobno više volim "pencil" model, no ne znam koliko bi to kod ove bilo izvedivo s obzirom da se ne rasteže uopće.
Uglavnom, sve u svemu lijep komad i, definitivno, IT komad za ljeto. 


Druga stvar je majica sa gornje slike. Naime, riječ je o vrlo običnoj, T-shirt majici s natpisom "Bonjour" te ukrašenom s par ovih "čupavaca". Sorry, ne mogu se nikako sjetiti odgovarajuče riječi :D Odabrala sam M veličinu, no majica je zbilja velika i da opet biram, uzela bih S. Osim toga, materijal je poliester (što i piše u opisu), no nisam oduševljena kvalitetom. Za tu cijenu je zbilja ok majica, no nisam sada toliko oduševljena da ću vam reći da je ne smijete propustiti. :D Realno, butici su preplavljeni poliesterskim majicama koje ćete, vjerovatno, platiti i puno više. Tako da, ukoliko vam se sviđa, super, ali nije ništa spektakularno. Dostupna je u više boja.

LINK: bit.ly/2HVKynt
Cijena: 9$

Prije koji dan stigli su mi i badići koje sam naručila. Pišite mi ako želite recenziju, no sliku u badiću vam neću obećati jer sam si chubby. haha

Veliki pozdrav!
Mama i Ana.

AD:

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol